וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג מאזור הדרום נוסע בפראות נגד כיוון התנועה בנגב

5.9.2016 / 0:48

הנהג צולם מאחד מכלי הרכב שנסעו בציר המקביל לכביש 31, בקטע שבין צומת שוקת ולהבים. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. "במזל גדול לא התרחשה כאן תאונה קשה", נמסר מעמותת "אור ירוק"

עריכה: מתן חדד

נהג מאזור הדרום תועד נוסע נגד כיוון התנועה בכביש 31, בקטע שבין צומת שוקת ללהבים שבנגב, לפני הפנייה לכביש 6. בסרטון שצילם אחד הנהגים בכביש המקביל נראית נהיגתו הפרועה של כלי הרכב, שבדרך נס לא גרם נזק ולא פגע באיש.

"לא פעם קרו תאונות קטלניות בגלל נהג שנסע נגד כיוון התנועה כי הוא התבלבל בשלטים או ניסה לקצר את הדרך", מסר שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק". "במזל גדול לא התרחשה כאן תאונה קשה, כאשר מדובר בכביש שנוסעים בו כלי רכב במהירויות גבוהות והסכנה לתאונה קטלנית גדולה מאוד".

"בכבישים נוסעות היום עשרות ניידות משטרה בלבד והסיכוי של נהג לפגוש ניידת הוא נמוך מאוד", הוסיף אבואב. "אנו נמצאים בשנה רביעית של עליה במספר ההרוגים לאחר קיץ קטלני ואדום ולכן כבר היום ממשלת ישראל חייבת להוסיף 300 ניידות משטרה ו-300 שוטרי תנועה, כדי ליצור נוכחות משטרתית בכבישים שתיצור אווירה שתמנע עבירות תנועה ותוריד מהכביש את הנהגים שמסכנים את החיים של כולנו לפני קרות התאונה ולא אחריה".

(עדכון ראשון: 22:36)

עוד בוואלה! NEWS:
אשה נורתה למוות - המשטרה הסתירה במשך יממה חשד לרצח
גבר המוכר למשטרה נורה מאופנוע חולף בקריות; מצבו קשה
סקר וואלה! NEWS: רוב הציבור בעד עבודות הרכבת במהלך השבת

  • עוד באותו נושא:
  • כביש 31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully