וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נורתה למוות - המשטרה הסתירה במשך יממה חשד לרצח

4.9.2016 / 18:06

האישה נמצאה ירויה בדירתה בהתנחלות מבוא דותן שבשומרון, והמשטרה עצרה את גרושה. רק לאחר הדיון בעניינו של החשוד, ולאחר שדבר האירוע נודע לתקשורת, הוחלט לפרסם פרטים על המקרה

זירת הרצח במבוא דותן. שלומי גבאי
המשטרה הסתירה חשד לרצח. ביתו של החשוד/שלומי גבאי

המשטרה ממשיכה בהדרת מידע מהציבור: חשד לרצח של אשה בידי בן זוגה לשעבר פורסם יממה לאחר האירוע, ורק לאחר שלכלי התקשורת נודע על דיון בעניינו של החשוד בבית המשפט. האירוע התרחש אתמול (שבת) בהתנחלות מבוא דותן שבשומרון. שוטרים שהוזעקו לאחת הדירות ביישוב מצאו את האשה, מורה במקצועה, כשהיא ירויה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום, ובמהלך החקירה עלה חשד כי גרושה בן ה-52 שהזמין את כוחות ההצלה לזירה, ביצע את הרצח.

על פי מדיניות מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, שאותה מיישם ראש חטיבת ההסברה, הארגון נמנע מלמסור מידע לציבור על שורה של עבירות, בהן עבירות תקיפה מינית. כעת, נראה שהחליטו בארגון לעבור שלב נוסף בהדרת הציבור, ונמנעו מלדווח על המקרה החמור בשומרון.

עוד בוואלה! NEWS:
בנו של הרצל שאול ספד: "אבא מת מחרטה על כך שאולץ לשבת שבעה על אורון"
בית המשפט קבע: מבצע על החלפת גלגל בחינם לנשים - אפליה
דיווח בריטי: חבר פרלמנט מהלייבור שילם לנערי ליווי עבור מין

זירת הרצח במבוא דותן. שלומי גבאי
המשטרה מסרה את המידע לאחר יממה. בית החשוד/שלומי גבאי

הגרוש טען בחקירתו כי הוא והאשה נסעו לבקר את בתם הלומדת בטכניון שבחיפה, וכששבו נכנסה המנוחה לדירה, ובעודו ברכב שמע קול ירייה. לדבריו, כשנכנס לדירה מצא אותה במסדרון ליד חדר הארונות, שם היה מונח אקדחו.

במהלך הדיון בבית משפט השלום שבפתח תקווה, פרץ החשוד בבכי, והחוקר טען כי בחקירתו הוא התנהג בקור רוח, ורק במהלך הדיון שינה את התנהגותו. לדברי החוקר, הבכי שלו הוא בגדר "דמעות תנין". בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully