וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני החשוד ברצח גרושתו לא מאמינים: "סביר שאינו מעורב במותה"

שלומי גבאי

5.9.2016 / 0:33

בהתנחלות מבוא דותן שבשומרון האמינו עד פרסום הפרשה כי האשה שנמצאה ירויה בדירה ביישוב התאבדה. "הוא שקט מאוד ונעים הליכות, אני מאמינה שיוכיחו שאין לו קשר לכך", סיפרה שכנתו

זירת הרצח במבוא דותן. שלומי גבאי
הבית שבו אירע החשד לרצח במבוא דותן, אמש/שלומי גבאי

"בשבת הוא יצא מביתו בסערה וצעק לשכנים להזמין אמבולנס ומשטרה כי אשתו ירתה בעצמה. הכוחות הגיעו במהרה והבנו שמדובר בהתאבדות" - כך סיפרה אמש (ראשון) יעל בן יעקב, שכנתו של תושב ההתנחלות מבוא דותן החשוד ברצח גרושתו. האשה, מורה במקצועה, נמצאה אתמול ירויה באחת הדירות בהתנחלות שבשומרון ומותה נקבע במקום.

"הוא מתגורר ביישוב בערך ארבע שנים בשכירות לבדו, הוא עוסק בביטוח והוא בחור שקט מאוד ונעים הליכות", סיפרה השכנה. "הוא לא היה מעורב בחיי הקהילה ביישוב ובעברו היה קצין בצה"ל. ילדיו מגיעים לעיתים לבקר אותו, ואת גרושתו ראיתי פעם אחת בעבר ביישוב".

לדבריה, סביב השעה חצות ביום שבת ראתה כי שוטרים שהיו בדירתו מרגע האירוע הכניסו אותו לניידת ועצרו אותו. "אני לא מאמינה שהוא מעורב במותה, לא מסתדר לי עם הטיפוס שהכרתי", ציינה. "אני מאמינה שהמשטרה תחקור ותגיע לאמת ויוכח כי אין לו קשר לגרימת מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט קבע: מבצע על החלפת גלגל בחינם לנשים - אפליה
דומרני ביקש לצפות בחתונת בנו בשידור מהכלא - בית המשפט סירב
בתום מצוד: המשטרה עצרה חשודה בשורת תקיפות ילדים בקריית אתא

זירת הרצח במבוא דותן. שלומי גבאי
הבית שבו נורתה האישה במבוא דותן/שלומי גבאי

משה שוסטר, חבר ועד ההתנחלות, אמר גם הוא כי לא זכורה לו כל התנהגות חריגה מצד החשוד. "הוא אדם שקט ומופנם מאוד", ציין. "יש לי היכרות שטחית איתו, נפגשנו מידי פעם ביישוב מאחר שהוא רכש ממני בלוני גז לביתו. מדובר באירוע חריג מאוד ביישוב, ואני ממש מופתע ומתקשה לעכל את מה שקרה. אנחנו לא רגילים לחוקרי מז"פ ומעצרים בישוב".
שוסטר סיפר כי היה בזירה כמה דקות אחרי האירוע. "לאחר מכן יצאתי לעבודתי, חזרתי לקראת חצות והבנתי שהוא נעצר כחשוד. ממש הופתעתי", הוסיף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

החשוד טען בחקירה כי שהה ברכב ושמע ירייה

הגבר, בן 52, הזעיק אתמול את כוחות ההצלה לדירתו שבמבוא דותן לאחר שמצא בה את גרושתו כשהיא ירויה. המשטרה לא פרסמה דבר על החקירה בנושא ולכלי תקשורת נודע על הפרשה בעקבות דיון בעניינו של החשוד בבית המשפט. במהלך חקירת האירוע עלה החשד כי הגרוש הוא זה שביצע את הרצח.

בחקירתו טען הגבר כי הוא והאשה נסעו לבקר את בתם הלומדת בטכניון שבחיפה, וכששבו נכנסה המנוחה לדירה, ובעודו ברכב שמע קול ירייה. לדבריו, כשנכנס לדירה מצא אותה במסדרון ליד חדר הארונות, שם היה מונח אקדחו.

במהלך הדיון בבית משפט השלום שבפתח תקווה, פרץ החשוד בבכי, והחוקר טען כי בחקירתו הוא התנהג בקור רוח, ורק במהלך הדיון שינה את התנהגותו. לדברי החוקר, הבכי שלו הוא בגדר "דמעות תנין". בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים.

(עדכון ראשון: 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully