וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו תאוריות הקונספירציה: האם עב"מ גרם לפיצוץ "עמוס 6"?

5.9.2016 / 9:56

בקליפ חדש שצץ באינטרנט נראה עצם בלתי מזוהה משייט בשמים רגע לפני הפיצוץ האדיר ברקטה של חברת SpaceX. האם מדובר בציפור, טיל או חייזר? אף אחד עדיין לא יודע

צילום: מתוך יוטיוב, עריכה: מתן חדד

האם עב"מ הוא שגרם לתקלה החמורה ברקטה של חברת SpaceX, שהובילה לפיצוץ האדיר שגרם להרס לוויין התקשורת הישראלי "עמוס 6"? בימים האחרונים הועלו מספר תיאוריות קונספירציה, ואחת מהן טוענת כי שניות לפני הפיצוץ, נראה בשמיים אוביקט בלתי מזוהה שאולי גרם לתאונה, ועדיין לא ברור האם מדובר בציפור, טיל, קרן אור או אפילו חללית של חייזרים.

כזכור, רקטת פלקון 9 של חברת SpaceX, שהייתה אמורה לשגר לחלל את לוויין התקשורת הישראלי "עמוס 6", התפוצצה ביום חמישי באתר השיגור בקייפ קנאברל שבפלורידה, ארצות הברית. מדובר בתקלה שאירעה ככל הנראה במהלך תדלוק הרקטה. נסיבות האירוע עדיין לא ברורות לחלוטין ונמצאות תחת חקירת החברה.

רואים עב"מ? הנה רגעי הפיצוץ בהילוך איטי

סטיב סבנסון, שפרסם את הקליפ החדש, העלה את הסברה לפיה מדובר בפיצוץ מכוון, אולי בשל השנאה של חלק מהאנשים למנכ"ל SpaceX, אילון מאסק: "נראה ש-SpaceX נורתה בידי מזל"ט זריז, או אולי שלוויין בעל חומר נפץ הופעל? כולנו יודעים שאנשים אוהבים לשנוא את אילון מאסק".

מאסק עצמו אמר כי מקור הפיצוץ הוא במכל החמצן הנוזלי העליון של הרקטה, אך הדגיש בחשבון הטוויטר שלו כי "הסיבה עדיין לא ידועה. מידע נוסף יימסר בהקדם". החברה עצמה מסרה פרטים יבשים על האירוע, וציינה כי אירעה "חריגה" במהלך ניסוי שגרתי. "אנו ממשיכים לחקור את המידע כדי לאתר את שורשה של הבעיה", נמסר.

עוד באותו נושא

חייזרים שואבים אנרגיה? הכוכב המסתורי ביקום נהיה יותר מוזר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • עמוס 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully