וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירת בתו במספריים תקף מטפל בבית החולים הפסיכיאטרי

4.9.2016 / 21:15

האב בן ה-39 מירושלים אושפז בבית החולים הפסיכיאטרי לצורך אבחון. לאחר התקיפה הוא הועבר לבית החולים שער מנשה, שם יש השגחה צמודה יותר. המטפל והחשוד נפצעו קל בתקיפה ופונו לטיפול רפואי

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: האב החשוד בניסיון רצח בתו הודה במעשיו, בשבוע שעבר)

האב החשוד בניסיון רצח בתו במספריים בירושלים תקף בסוף השבוע מטפל בבית חולים פסיכיאטרי שבו אושפז לצורך חוות דעת. המטפל והחשוד פונו לקבל טיפול רפואי כשהם במצב קל ולאחר מכן שוחררו. החשוד הועבר לבית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה שבו יש השגחה צמודה יותר של שוטרים. היום (ראשון) ביקשה המשטרה להאריך בעוד שבעה ימים את מעצרו, לאור בקשת המרכז הרפואי שער מנשה לצורך גיבוש חוות דעת. בשבוע שעבר הוארך מעצרו של האב החשוד בשבעה ימים.

האב בן ה-39 חשוד כי לפני שבוע תקף את בתו בת העשר במספריים ופצע אותה בינוני עד קשה. הילדה פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים על ידי צוות של מגן דוד אדום כשהיא מורדמת ומונשמת. המספריים שעל פי החשד שימשו לדקירה נלקחו על ידי חוקרי המשטרה, שגם גבו עדויות מאמה של הילדה ומבני משפחה, כולל מאחותה בת השש שהייתה בבית בעת הדקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו עקץ את כץ בישיבת הממשלה: "צריך למנוע משברים, לא ליצור אותם"
חליפות צלילה ובגדי ספורט: סוחר מעזה מואשם בהברחת ציוד לחמאס
"רק חשבתי איך אצא משם בריא": חייל חרדי הותקף בידי קיצונים. תיעוד

אב החשוד בדקירת בתו – בגבעת זאב – בית משפט השלום ירושלים. נועם מושקוביץ
האב החשוד בבית המשפט, בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

לדברי האם, מצבו הנפשי של אבי הילדה מעורער ובסוף השבוע שלפני כן שקע בהזיות כי הוא רואה את אלוהים. האם הבהירה כי לדקירה לא קדמו אירועי אלימות או מריבות, וכי החשוד דקר את הילדה בלי התראה. עם זאת, כמה מהשכנים סיפרו כי הוא נהג להכות את רעייתו ואת ילדיהם.

חברו של החשוד סיפר: "אנחנו בהלם. הוא אחלה בן אדם ומגדל את הילדים שלהם, מטפל בהם. הוא עובד, מתפקד, מטפל בילדים שלו, עושה להם, קונה להם, הכל. כולם בהלם". לדבריו, "לפי מה שהבנתי, יש לו רקע פסיכיאטרי, הוא התמוטט פעם".

עו"ד ראשד זועבי, מנהל מחלקת המעצרים בסניגוריה הציבורית במחוז ירושלים, מסר בשבוע שעבר כי "מדובר באב שעד לאירוע הטרגי טיפל במסירות בילדיו. לפני כמה ימים חלה הידרדרות במצבו הנפשי ובעקבות כך הוא פנה לגורמי טיפול". לדבריו, "הנתונים שקדמו לאירוע, במהלכו ולאחריו, מצביעים על כך שמדובר באדם הלוקה בנפשו. בית המשפט קיבל את בקשתנו ושלח את האב להסתכלות ואף לפסיכיאטר מטעם הסניגוריה לבדוק אותו בהקדם האפשרי".

משפחה גבעת זאב. ספק 500
שקע בהזיות. האב החשוד עם משפחתו/ספק 500
זירת דקירה בגבעת זאב – ירושלים. רוני כנפו
"דקר ללא התראה". כוחות המשטרה בזירת האירוע/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully