וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים ומאות אלפים ללא חשמל: הסופה "הרמין" מתקדמת במזרח ארה"ב

הסערה נמצאת כעת מעל הים, ועשויה להתפתח להוריקן בעת שתהיה מול חופי מרילנד. במרכז החיזוי מזהירים מגלים מסוכנים ורוחות עזות. מושל ניו ג'רזי הכריז על מצב חירום, ומושל ניו יורק הורה לצוותי החירום להיערך לחילוץ אזרחים

צילום: רויטרס

הסופה "הרמין" ממשיכה להתקדם לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית, ועד כה גבתה שני קורבנות, גרמה להרס רב והצפות והותירה מאות אלפי בני אדם ללא חשמל. הסופה, שהחלה כהוריקן בעת שנכנסה לצפון-מערב פלורידה ונחלשה, נמצאת כעת מעל האוקיינוס האטלנטי. עם זאת, היא מתפרסת על שטח של 300 קילומטרים ומורגשת היטב באזור החופים. על פי החזאים במדינה, הסופה עשויה להתחזק שוב ולהיחשב סופת הוריקן בעת שתהיה מול חופי מרילנד ועד שתעבור מול חופי קונטיקט.

מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, הכריז על מצב חירום בשלושה מחוזות הסמוכים לים, ומושל ניו יורק, אנדרו קומו, הורה לצוותי החירום במדינתו להיערך להצפות ולחילוץ אזרחים. מושל פלורידה, ריק סקוט, אמר כי 300 אלף בתי אב במדינתו עדיין מנותקים מחשמל, ועשרות אלפים נוספים נמצאים ללא חשמל בג'ורג'יה וקרוליינה הדרומית והצפונית.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ ביקר בכנסייה של הקהילה השחורה: "אני כאן כדי ללמוד"
נפילתה של לוחמת הגרילה שכבשה את הנשיאות וסולקה ב"הפיכה"
המבצע מתרחב: טורקיה פתחה חזית נוספת בצפון סוריה

הריסות הוריקן "הרמין" בצפון קרוליינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית, ספטמבר. AP
נזקי הסופה בקרוליינה הצפונית/AP

לפי המרכז לחיזוי סופות הוריקן, גלי ים מסכני חיים צפויים להכות בשעות הקרובות בחופי המזרחיים של מדינת וירג'יניה, ורוחות בעוצמה של 110 קמ"ש יורגשו באזור. כמו כן דווח כי 180 מ"מ של גשם צפויים לרדת בדרום-מזרח וירג'יניה ובמרילנד, ו-100 מילימטרים בדרום דלאוור ובדרום ובמזרח ניו ג'רזי. "הסופה הולכת לשהות זמן רב מעל הים ולגרום לגלים מסוכנים, שככל הנראה יובילו להצפות בחוף בימים הקרובים בין וירג'יניה לניו ג'רזי", אמר גורם מהמרכז.

הסופה מתרחשת בסוף השבוע הארוך לרגל יום העבודה, ורבים ביטלו את חופשותיהם לאורך החוף, שם ישנן עיירות נופש רבות. בעיר ההימורים אטלנטיק סיטי שבניו ג'רזי דיווחו על ביטולים רבים, כמו גם על ביטול מופעים וסגירת החופים. ג'ים דריק, העובד בתיירות בחוף בדלאוור, אמר: "המקום מלא בדרך כלל בסוף השבוע, וכעת זו אכזבה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הריסות הוריקן "הרמין" בצפון קרוליינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית, ספטמבר. AP
גלים גבוהים בקרוליינה הצפונית, אתמול/AP
הריסות הוריקן "הרמין" בצפון קרוליינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית, ספטמבר. AP
גשמים כבדים בחוף המזרחי/AP
הריסות הוריקן "הרמין" בצפון קרוליינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית, ספטמבר. AP
נהר שעלה על גדותיו במהלך הסופה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully