וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה מקרים: במשטרה מתקשים לאתר את המציתים הסדרתיים

2.9.2016 / 22:05

לאחר שאש הוצתה בפעם השמינית בכמה מוקדים לצדי כביש 4, סמוך לשכונת רמת אליהו בראשון לציון, ביקש ראש העירייה דב צור להאיץ את החקירה. חלק מהשריפות פרצו בסמוך למפעלים והביאו לחסימות כבישים

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
מדובר ככל הנראה במציתים סדרתיים/אדריאן הרבשטיין

גל הצתות שהחל בתקופה האחרונה בצדי כביש 4, סמוך לשכונת רמת אליהו שבראשון לציון, המשיך הערב (שישי) כשאש הוצתה בשבעה מוקדים לצדי הכביש בפעם השמינית. בעקבות השריפה, נאלצה המשטרה לחסום קטע מכביש 4 כדי לאפשר לכוחות הכיבוי להשתלט על האש, שאיימה להתקרב לכמה מפעלים סמוכים.

במשטרה לא מצליחים לפי שעה ללכוד את העומדים מאחורי ההצתות, ועל אף העובדה שמדובר ככל הנראה במציתים סדרתיים, הוחלט שלא לפרסם על פעילותם. לאחר שהוצתה האש בפעם השמינית היום, הגיעו גורמים בכירים בעיריית ראשון לציון, ובהם ראש העירייה דב צור, למקום השריפה. צור ביקש מקצינים בכירים ממרחב השפלה של המשטרה להאיץ את החקירה בנושא.

על פי גורמים בשירותי הכיבוי, בחודשיים האחרונים אירעו שבעה אירועי הצתה דומים בסמוך לשכונה. לפני שבוע נשרפו במקום משאית ומכולות שהוצתו. עוד הוסיפו הגורמים כי רק בדרך נס לא הסתיים אחד מאירועי ההצתה באיסוף שכן חלק מפעולות הכיבוי נעשו סמוך למפעלים שבהם חומרים דליקים במיוחד.

עוד בוואלה! NEWS:
מחיר המשבר בין נתניהו לכץ: קו תל אביב-חיפה יושבת במוצאי השבת
הרצל שאול לבנו הבכור: "התישו אותי, אל תישבר - החזר את אורון לאימא"
אולמרט יצא לחופשה מהכלא - וצפוי לחגוג גם את ראש השנה בביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully