וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט יצא לחופשה מהכלא - וצפוי לחגוג גם את ראש השנה בביתו

2.9.2016 / 17:10

כמו אסירים רבים, ביקש גם ראש הממשלה לשעבר לנצל את סבב החופשות הנוכחי ובקשתו התקבלה. מאחר שהוא זכאי לחופשה חודשית, הוא יוכל לצאת לחגוג בחיק משפחתו את ראש השנה - שחל בתחילת אוקטובר

צילום: יותם רונן, ראובן קסטרו ורוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: אור כהנא

(בווידאו: אבי אשכנזי על יציאתו של אולמרט לחופשה ראשונה מהכלא, לפני כחודשיים)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יצא הבוקר (שישי) לחופשה מכלא מעשיהו בפעם השלישית מאז תחילת מאסרו. אנשי השב"כ המתינו לאולמרט בשערי היציאה מהכלא, והוא נסע במכונית שרד משוריינת מפתח הכלא הישר לביתו שבתל אביב, שם ישהה עד תחילת השבוע. כעת, נראה שחופשתו הבאה של אולמרט תחול בתחילת חודש אוקטובר - כך שיוכל לחגוג את ראש השנה בחיק משפחתו.

אולמרט זכאי לחופשה אחת בחודש, ובשל העובדה שראש השנה העברי יחול בתחילת החודש הבא, הוא יהיה זכאי לבקש לצאת לחופשת החג וכך לבלותו בבית ולא בין כתלי הכלא.

אסירים רבים ביקשו לצאת לחופשה בסוף השבוע כדי לנצל את סבב החופשות הנוכחי ולהבטיח את יכולתם לקבל חופשה גם בראש השנה. כך עשה גם האסיר עופר מקסימוב, אחיה של אתי אלון ששוחררה ממאסר לפני כחודש, שצפוי לבלות את החופשה בבית גרושתו בראשון לציון.

עוד בוואלה! NEWS:
חרף הסיכום: החרדים דורשים לבטל את כל עבודות הרכבת בשבת
מחאת ענק במתקן "חולות" על העברת ארבעה מבקשי מקלט לכלא סהרונים
בנט וחולדאי סיכמו: "בית ספר 'שבח מופת' לא ייסגר"

אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
אהוד אולמרט יוצא מכלא מעשיהו לחופשה, לפני כחודשיים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully