וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קידום התורים בביה"ח: "מאכר ניצל את תמימות משפחות החולים"

1.9.2016 / 22:15

ראש מפלג ההונאה במחוז ירושלים, רב-פקד אייזק סימון, סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי חקירת פרשת השוחד נמשכת זה כמה חודשים. לדבריו, במרבית המקרים הצליח החשוד המרכזי לקדם תורים עבור הפונים אליו. מעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

"אנחנו חוקרים כבר כמה חודשים מידע סביב מאכר מוכר מהעולם החרדי, שניצל את תמימותם של בני משפחות חולים" - כך אמר היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWSראש מפלג ההונאה במחוז ירושלים, רב-פקד אייזק סימון, באשר לחקירת פרשת השוחד בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. לדברי רפ"ק סימון, המאכר חשוד כי ביקש תשלום כדי לקדם תורים בבדיקות MRI ולהקדים ניתוחים, זאת "תוך הצגת מצג שווא כאילו יש לו קשרים בבית החולים".

הוא הוסיף כי אחת המשפחות שהעבירו למאכר תשלום פנתה להנהלת בית החולים ודיווחה על המקרה. "במרבית המקרים בני המשפחה קיבלו את השירות המבוקש שהבטיח להם", אמר. במקרים אחרים הוליך החשוד את בני המשפחות שולל – כך סימון – ולמעשה לא הצליח לקדם תורים לבדיקות. עם זאת, ציין, במרבית המקרים הוא עמד בהבטחתו.

"אנחנו חוקרים כרגע אם יש רופאים ששיתפו איתו פעולה, אם יש לו קשר עם גורמים במשרד הבריאות, וקשר למאכרים אחרים", אמר רפ"ק סימון. הוא ציין כי מעצרו של החשוד הוארך עד ליום ראשון הקרוב וכי במהלך החקירה נחקרו כמה רופאים תחת אזהרה, וכן "שליחים" שפעלו לכאורה מטעמו ויצרו קשר עם משפחות נוספות של חולים. "אנחנו פונים לציבור וקוראים לכל מי שנפגע או מסר כסף למאכר בדרך לא לגיטימית לבוא לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה", אמר סימון.

עוד בוואלה! NEWS:
הלוויין הישראלי "עמוס 6" התפוצץ באתר ניסוי בפלורידה
ריבלין יוצא להגנת אלשיך: "דבריו לא הובנו, כוונתו הייתה טובה"
בניגוד לעמדת המדינה: בג"ץ הורה להרוס 17 מבנים במאחז "דרך האבות"

בית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. נועם מושקוביץ
"קוראים לכל מי שנפגע בפרשה לבוא לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה". בית החולים הדסה עין כרם/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully