וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים וחבלה ברכב: שני שוטרי מג"ב נאשמים בתקיפת פלסטינים

1.9.2016 / 18:30

לפי כתבי האישום שהגישה מח"ש, שוטר בן 31 היכה פלסטיני באגרופים במחסום חיזמה ואמר לו: "אני אזיין אותך אם תעבור כאן שוב". שוטר נוסף, בן 20, שבר שמשה של מכונית לאחר הפרות סדר בעיסאוויה

הפרות סדר בהר הבית, העיר העתיקה, ירושלים. יוני 2016. AP
שוטרי מג"ב בהפרות סדר במזרח ירושלים, ביוני האחרון/AP

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (חמישי) שני כתבי אישום נגד שוטרי מג"ב בגין עבירות כלפי פלסטינים. כתב האישום הראשון הוגש נגד ערן ניסים, לוחם מג"ב המשרת בעוטף ירושלים, ולפיו הלוחם בן ה-31 היכה פלסטיני בחודש ינואר האחרון במחסום חיזמה.

הפלסטיני הגיע למחסום ברכבו, ולאחר בדיקת הרכב אחז ניסים בחולצתו והכניס אותו לחדר בידוק. שם, לפי המיוחס לו, הוא היכה אותו בסטירות ואגרופים, ואמר לו: "אני אזיין אותך אם תעבור שוב במחסום". הוא מואשם בעבירות של תקיפה סתם ואיומים.

כתב האישום השני הוגש נגד נתנאל ברסקה, שוטר צעיר בן 20 המשרת כשוטר מג"ב בירושלים, בגין עבירה של חבלה במזיד ברכב. ברסקה מואשם כי ניפץ שמשות של רכבים בכפר עיסוואיה בירושלים לאחר שהשתתף בפעילות משטרתית במקום, שבמהלכה התרחשה הפרת סדר אלימה.

לפי כתב האישום, במהלך הפרת הסדר הושלכו בקבוקי תבערה ויודו אבנים לעבר השוטרים, כשאחת מהן פגעה בברסקה. לאחר מכן, בעת שהכוח המשטרתי עזב את הכפר, הוא ניפץ שמשה של מכונית שחנתה במקום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הסמ"פ של אזריה: "המפקדים אמרו שהוא שקרן - החיילים חושבים אחרת"
לתקוף את חיזבאללה וחמאס במקביל: "הבור" החדש של חיל האוויר
ליברמן ביטל את סגירת הפנימייה הצבאית בחיפה; "אור עציון" תיסגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully