וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספירציה חדשה-ישנה: חייזרים ביקרו לאחרונה בכדור הארץ ועדיין חיים בינינו

7.9.2016 / 6:39

גילויו של כוכב הלכת "פרוקסימה בי", שמאפייניו דומים לכדור הארץ, עורר מרבצם קונספירטורים של חייזרים שרק חיכו להזדמנות. לפי התאוריה החדשה-ישנה שלהם ישנם חייזרים ענקיים בשם קונוס שביקרו בכדור הארץ ועדיין נמצאים כאן

中時電子報

גילויו של כוכב הלכת "פרוקסימה בי", הדומה בתנאיו לכדור הארץ ונמצא במרחק של 4.2 שנות אור בלבד מאיתנו הצית מחדש קונספירציית חייזרים ישנה. לפי התאוריה, יצורים בגובה 2.5 מטרים מכוכב המקיף את "פרוקסימה סנטאורי", כוכב דמוי שמש, מבקרים בכדור שלנו כבר אלפי שנים.

הקונספרטורים טוענים כי ההשערה של האסטרונומים כי יתכנו חיים על "פרוקסימה בי" מאששת את אמונתם כי חיים שם יצורים דמויי אדם המכונים חייזרי קנוס. לפיהם הקנוסים ביקרו בכדור הארץ מתקופות עתיקות ועדיין חיים בינינו.

הבסיס לקונספירציה המשונה הוא וידוי של חייזר הזוי בשם "ידיים". "ידיים" חשף עצמו כישות חייזרית ממערכת השמש של "אלפא סנטורי" כשדיבר מפיה של אישה מקליפורניה שעברה היפנוט.

חייזרים מפרוקסימה קנטאורי b. צילום מסך
הם חיים בינינו./צילום מסך

במשך שבע שנים, החל משנת 1957, פסיכולוגים תשאלו את "ידיים" והחומרים שנאספו במהלך הטיפולים התפרסמו בספר מאת הפסיכולוגים מרגרט ווילאמס ולי גלאדן. "ידיים" טען שהוא ישות חוצנית שגופו כצורת כיפה והוא בעל שמונה ידיים ומכאן שמו.

הוא חשף את קיומו של גזע חייזרים נוסף, חייזרי "קנוס" מכוכב המקיף את "פרוקסימה סנטורי". לפיו הם גבוהים במיוחד, יש להם מספר לבבות והם חזקים פי חמישה מהאדם הממוצע. הקנוס לא זקוקים לשינה, לא סובלים ממחלות ותוחלת החיים שלהם עומדת על 120 שנים. יש להם גולגולות מאורכות, ידיים גדולות ועור בעל נקבוביות גדולות.

עוד באותו נושא

האזינו למוזיקה המוזרה ששמעו אסטרונאוטים מהצד האפל של הירח

לכתבה המלאה
כוכב פרוקסימה קנטאורי, בעל מאפיינים דומים לכדור הארץ. אוגוסט 2016. רויטרס
כך יראה הכוכב "פרוקסימה בי" לפי השערות./רויטרס

לפי הפולקלור החייזרי הקונוס לובשים חליפות חלל אפורות וקסדות וטסים בספינות חלל. הם ביקרו בכדור הארץ לאורך ההיסטוריה כולל בזמן מלחמת העולם השנייה. לפי הקונספירטורים הם נראו לאחרונה בשנת 2012 כשביקרו בטאיוואן ויתכן שעדיין מתהלכים בינינו. קריפי

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully