וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 25 מבני ברק שנורה בטייזר בידי שוטר יפוצה בכמאה אלף שקלים

1.9.2016 / 7:25

שוטר ירה באקדח טייזר לפני כחמש שנים בצעיר שתיעד את מעצר חברו בבני ברק, ולפי הסכם בינו לבין המשטרה הוא יפוצה ב-106 אלף שקלים. הצעיר נורה פעמיים – פעם אחת מטווח של כשני מטרים, ובפעם השנייה כששכב על הקרקע

אקדח טייזר עם מצלמה, אוגוסט 2013. AP
הצעיר נורה פעמיים. אקדח טייזר/AP

המשטרה תפצה צעיר בן 25 מבני ברק ב-106 אלף שקלים משום שנורה באקדח טייזר עלי ידי שוטר. הירי אירע לפני כחמש שנים בשעה שהצעיר תיעד מעצר של חברו בעיר, אך המשטרה מחקה את כל החומרים שצולמו באירוע. המשטרה והתובע הסכימו על הפיצוי בהסכם שנחתם לאחרונה וניתן לו תוקף של פסק דין.

האירוע התרחש לאחר שהצעיר וחבריו נסעו ברחובות בני ברק והבחינו בשוטרים שעיכבו את חברם לחקירה. החבורה עצרה בצד הדרך וניגשה לצלם את השוטרים, אך הם החליטו כי הצילום נוגד את הוראות החוק ולכן החלו לעצור את החבורה.

אחד השוטרים אזק את הצלם, ולכן התובע תפס את המצלמה והמשיך לתעד את המתרחש. הוא עמד במרחק שני מטרים בלבד מהשוטר, ולאחר כמה שניות הודיע לו השוטר כי הוא עצור. לפתע, ירה השוטר באקדח טייזר בזרועו של הצעיר – שנפל אל הקרקע. עם נפילתו ירו בו השוטר פעם נוספת.

פרקליטו של הצעיר, עו"ד איתמר בן גביר, מסר כי הוא מקווה שפסק דין זה יהווה אבן דרך לשוטרים המשתמשים בטייזר. "הגיע הזמן שיבינו במשטרה שטייזר הוא לא משחק ילדים, כי יש להשתמש בו במקרים חריגים בלבד, וכי מי שישתמש בטייזר שלא לצורך יועמד לדין".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ליברמן על החזרת גופות החיילים: "לצבא יש מחויבות להחזיר כל שבוי"
אלשיך למנהיגה בעדה האתיופית: "עברנו אותו תהליך עם המרוקאים והרוסים"
טורקיה: אין הפסקת אש עם הכורדים בסוריה, הם טרוריסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully