וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: למה הוצבו אלמוגים זוהרים מול בניין הפרלמנט באוסטרליה?

31.8.2016 / 12:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, שוחח הבוקר עם מנכ"לית האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה, זיוה מקונן. אלשיך טען בשיחה כי בני העדה האתיופית חווים עתה מה שחוו בעבר עולים ממרוקו ומתימן. הוא הוסיף כי המשטרה פועלת לצמצום הפשיעה ולכן ישנה תופעה של "שיטור יתר".

העבריין עמיר מולנר שוחרר היום ממעצר, זאת, לאחר שנעצר אתמול בחשד שנהג ברכב לא תקין ובגין הכשלת שוטר. השופט קבע כי החשדות שיוחסו לו אינם מצדיקים את המשך החזקתו במעצר.

בית המשפט האריך הבוקר ביום אחד את מעצרו של אביעד מדר בן 31 שגרם אתמול למותה של לאה חזי, תושבת יקנעם בת 60, לאחר שפגע עם רכבו בתחנת אוטובוס בה המתינה במחלף אולגה בכביש החוף. הנהג הודה בחקירתו אתמול כי היה תחת השפעת סמים בעת התאונה.

פעילי ארגון גרינפיס באוסטרליה הקימו מיצג מחאה מקורי מול בניין הפרלמנט: גזירי קרטון דמויי אלמוגים שזהרו בחושך. הפעילים מוחים נגד ההרס של שונית האלמוגים גרייט ברייר ריף על ידי תעשיית הפחם המקומית. הפעילים קראו לפוליטיקאים להעדיף את האלמוגים על פני הפחם.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עם ירידה קלה במידות החום. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully