וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג החשוד בהריגת אישה בכביש החוף: "לא ישנתי 27 שעות, אני מצטער"

שלומי גבאי

31.8.2016 / 12:02

מעצרו של אביעד מדר שהביא למותה של תושבת יקנעם בת 60 הוארך עד מחר. נציג המשטרה טען כי הנהג "הודה שצרך סמים ולא ישן זמן רב לפני התאונה". בתום הדיון הביע מדר צער על האירוע

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של הנהג שהיה מעורב בתאונת הדרכים בכביש החוף, שבה נהרגה אתמול לאה חזי, הוארך היום (רביעי) בבית הדין לתעבורה בחדרה עד מחר. זאת על אף שהמשטרה ביקשה להאריכו בשבוע. לנהג, אביעד מדר, מיוחסות עבירות של הריגה, גרימת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש, נהיגה תחת השפעת סמים וסטייה מנתיב נסיעה. בתום הדיון אמר: "אני מצטער על מה שקרה".

נציג המשטרה בדיון, חתאם חרדאן, טען כי מדר "מסוכן לעצמו ולציבור". לדבריו, מדר, תושב חדרה בן 31, "הודה כי צרך כמות משמעותית של סמים 18 שעות לפני התאונה הקטלנית, ולא ישן במשך 27 שעות לפני האירוע. הנהג זלזל בחוק ובחיי אדם. הוא נהג על אף שאשתו, בעלת רישיון נהיגה, ישבה לצדו". חרדאן ציין כי "בעברו של הנהג חמש עבירות תנועה קודמות, האחרונה בשנת 2010. אין לו עבר פלילי".

עוד בנושא:
הנהג שפגע בתחנת אוטובוס וחשוד בהרג: "נסעתי תחת השפעת סמים ונרדמתי"
אישה בת 60 נהרגה מפגיעת רכב בתחנת אוטובוס בכביש החוף

הארכת מעצר לנהג שדרס למוות אישה בת 60 כשהמתינה בתחנת אוטובוס במחלף אולגה. בית הדין לתעבורה בחדרה. 31 באוגוסט 2016. שלומי גבאי
מדר בדיון, היום בבית הדין לתעבורה בחדרה/שלומי גבאי

"זה לא מקרה שמצדיק מעצר, גם ככה הוא מתייסר על מה שקרה. מדובר בבחור נורמטיבי, עובד, בעל משפחה ואיש חיובי ללא כל עבר תעברותי משמעותי. למי מאיתנו אין חמש עבירות תנועה", אמר קרוב משפחתו של מדר שנכח באולם. "אין לעניין הסמים כל השפעה על התוצאה הקשה, הוא עישן קנאביס שכלל לא השפיע עליו כל כך הרבה שעות".

עורך דינו של מדר, אלעד עובדיה, טען כי הוא "מסר גרסה ושיתף פעולה עם חוקריו". כמו כן, ביקש לשחררו לחלופת מעצר בערבות בני משפחתו שהגיעו לדיון, כי לדבריו "אינו מסוכן לציבור, שכן לא ינהג ואינו יכול לשבש החקירה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. בט"ש וחרום בלבד, מערכת וואלה! NEWS
"אדם נורמטיבי". זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, בט"ש וחרום בלבד
הארכת מעצר לנהג שדרס למוות אישה בת 60 כשהמתינה בתחנת אוטובוס במחלף אולגה. בית הדין לתעבורה בחדרה. 31 באוגוסט 2016. שלומי גבאי
מדר בדיון, היום בבית הדין לתעבורה בחדרה/שלומי גבאי

חזי, בת 60 מיקנעם, וצעיר בן 28 ממגדל העמק, עמדו בעת התאונה בתחנת אוטובוס בשולי כביש החוף, בסמוך למחלף אולגה לכיוון דרום. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של חזי, ופינו את הצעיר לבית החולים הילל יפה בחדרה כשמצבו בינוני. כתוצאה מפגיעת רכבו של מדר קרסה התחנה.

מור אשכנזי, פרמדיקית מד"א שהגיעה לזירת התאונה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש, בסמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים". היא הוסיפה כי "אישה בת 60 הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ותוך דקות נאלצנו לקבוע את מותה. הפצוע השני, צעיר שנפצע בגפיים, טופל במקום ופונה לבית החולים הלל יפה במצב בינוני".

רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. מאור טלקר, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מאור טלקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully