וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שפגע בתחנת אוטובוס וחשוד בהרג: "נסעתי תחת השפעת סמים ונרדמתי"

שלומי גבאי

30.8.2016 / 19:30

הגבר, בן 31 מהדרום, חשוד שהרג בת 60 ופצע צעיר בתאונה סמוך למחלף אולגה. בחקירתו סיפר כי השתמש בסמים בשהותו בספרד, ממנה חזר שעות ספורות לפני התאונה הקטלנית. הוא יובא מחר להארכת מעצר

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: זירת התאונה סמוך למחלף אולגה, היום)

הנהג שחשוד כי פגע היום (שלישי) בתחנת אוטובוס במחלף אולגה, וגרם למותה של בת 60 ולפציעתו באורח בינוני של צעיר, הודה בחקירתו כי השתמש בסמים ונרדם במהלך הנהיגה. החשוד, בן 31 תושב הדרום, נעצר על ידי בוחני התנועה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בשעה 10:00 בבית הדין לתעבורה בחדרה.

לטענת הנהג, הוא השתמש בסמים בזמן ששהה בברצלונה, ועלה על הרכב זמן קצר לאחר נחיתתו הבוקר בישראל. ברכב היו בעת התאונה גם רעייתו ושני ילדיהם הקטינים שלא נפגעו. הוא נחשד בהריגה ובגרימת חבלה בכוונה מחמירה.

עורך דינו של הנהג, אלעד עובדיה, הסביר כי "אין מקום לחשד בדבר הריגה, וכך לעניין החשד לנהיגה תחת השפעת סמים". הוא אמר כי מדובר ב"אירוע מצער, אליו נקלע האדם שהינו נהג נורמטיבי לחלוטין, ואנו סבורים כי בהתחשב בנסיבות, מדובר באירוע שלא היה ביכולתו של הנהג למנוע".

עוד בוואלה! NEWS:
הפרקליט הצבאי הראשי: "חובתנו להעמיד לדין גם כשהרוחות סוערות"
תיעוד: נהג אוטובוס מלא נוסעים נוהג נגד כיוון התנועה בבני ברק
זעם על הקמפיין החדש של המשטרה: במקום כובע – שוטר עם כיפה

רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. מאור טלקר, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש החוף, היום/מערכת וואלה! NEWS, מאור טלקר
רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. בט"ש וחרום בלבד, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, בט"ש וחרום בלבד

בתאונה נהרגה תושבת יקנעם בת 60, וצעיר בן 28 תושב מגדל העמק נפצע בינוני בסמוך למחלף לכיוון דרום. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה שלה אישה ופינו את הצעיר לבית החולים הלל יפה בחדרה. כתוצאה מההתנגשות קרסה התחנה.

פרמדיקית מד"א מור אשכנזי, שהגיעה לזירת התאונה, סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו על שולי הכביש, בסמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים".

דניאל, עד ראיה לאירוע, סיפר: "הייתי מעברו השני של הכביש ולפתע שמעתי חבטה אדירה והבחנתי ברכב שנכנס בעוצמה בתחנת האוטובוס, שקרסה על האנשים שהמתינו שם. הייתי בטוח שמדובר בפיגוע דריסה מכיוון שהרכב ממש סטה מנתיב הנסיעה. גם הזירה הייתה דומה לזירת פיגוע. תוך זמן הגיעו כוחות ההצלה שטיפלו בפצועים".

בתחילת החודש התנגשה משאית במכונית פרטית בצומת פוריידיס. בתאונה נהרגו שתי אחיות ובתה של אחת מהן. לפי כתב האישום, הנהג הפוגע היה תחת השפעת הרואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully