וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על הקמפיין החדש של המשטרה: במקום כובע - שוטר עם כיפה

30.8.2016 / 18:00

כרזה שפרסם הארגון ובה הוסר הכובע המסורתי מראשו של הדוגמן, עוררה ביקורת נוקבת בקרב קצינים בכירים: "כיפה לא יכולה לייצג את שוטרי ישראל". אחד מהם טען: "מנסים למצוא חן בעיניי אלשיך". המשטרה: "מדובר בטענות הזויות"

קמפיין גיוס למשטרה. ספק 500
כרזת הגיוס למשטרה - שוטר עם כיפה/ספק 500

כל ילד שחשב להתחפש בפורים לשוטר, יודע שהכובע עם המצחייה הוא מאפיין ייחודי ומכריע במראה השוטר. אלא שהמודעה שפרסמה המשטרה לעידוד גיוס לשירותיה, מעוררת ביקורת קשה בארגון ומחוצה לו בשל הפרט המפתיע על ראשו של הדוגמן בכרזה - הכיפה, שמחליפה את הכובע המסורתי בקמפיין שהוכן בחטיבת הדוברות וההסברה בפיקודו של תנ"צ ירון גת.

"אנחנו ארגון שמשרת את כלל אוכלוסיית מדינת ישראל - יהודים ולא יהודיים, דתיים וחילוניים", מוחה קצין במשטרה. "לנסות להפוך את הארגון לדתי זו שערורייה. כל הסיבה של הצגת שוטר עם כיפה היא למצוא חן בעיניי המפכ"ל רוני אלשיך, שהוא בעצמו איש דתי חובש כיפה. אנחנו ארגון שפועל בשבתות ובחגים, ואחוז הדתיים המשרתים בו הוא נמוך. למשטרה יש כובע שהוא חלק מהמדים, ונכון היה ששוטר שמייצג את המשטרה יחבוש אותו".

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה בראשון לציון: קוף שנמלט מגן החיות נלכד בתום מרדף
"יחסר למדינת ישראל": השר לשעבר בנימין בן אליעזר הובא למנוחות
הפרק בהיסטוריה שתלמידי ישראל לא ילמדו השנה: קריסת הדמוקרטיות באירופה

רב ניצב רוני אלשיך בטקס מינויו למפכ"ל המשטרה, 03 דצמבר 2015. נועם מושקוביץ
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך חובש את הכובע המשטרתי/נועם מושקוביץ

קצין בכיר נוסף טוען כי מטרת הגיוס היא להשיג שוטרים שיפעלו בירושלים מול המגזר הערבי. "מה ההיגיון להציב תמונה של שוטר עם כיפה?", טען.

גם הסמפכ"ל לשעבר, ניצב בדימוס שחר אילון, יוצא נגד ההחלטה: "בכל התפקידים שלי כראש אגף התנועה, כמפקד מחוז וכסמפכ"ל הקפדתי על נושא הכובע. כיפה לא יכולה לייצג את שוטרי ישראל, רק הכובע". אילון מסביר שזהו אמצעי זיהוי עולמי: "כובע משטרה מייצג את השוטר בכל מדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משטרת ישראל: "נותנים דגש על רב תרבותיות בחברה"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "בקמפיין הגיוס ניתן דגש מיוחד על נושא הרב-תרבותיות בחברה. הקמפיין, שהושק לאחרונה, כולל: סרטונים, כרזות ופרסומים מגוונים, ומיועד לכלל האוכלוסיות המתגוררות בישראל, כשאף לראשונה ניתן בו דגש גם על גיוס מתוך החברה הערבית.

"מדובר בטענות הזויות, מנותקות ומשוללות כל יסוד. תכני הקמפיין נבדקו ואושרו על ידי כלל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים במשטרה. כל ניסיון לצבוע את הקמפיין בגוונים פסולים אחרים, אינו ראוי וחוטא לאמת. מעבר לעובדה שאין שחר ל'עובדות לכאורה' המתייחסות לביקורת של קצינים, אנו מציעים לציבור לצפות בסרטונים של הקמפיין ולשפוט האם הפניה ראויה להתייחסות כלשהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully