וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג אוטובוס מלא נוסעים נוהג נגד כיוון התנועה בבני ברק

30.8.2016 / 18:10

נהג שנסע ברחוב חזון איש בעיר תיעד כלי רכב של חברת "מסיעי יודא" נוסע בכיוון הפוך, כשהוא מצפצף לנהגים אחרים: "במקום לעמוד בפקק, הוא קיצר את הדרך. יכול היה להיות אסון". עמותת אור ירוק: "חייבת להיות בקרה על הנהגים"

עריכה: אוהד פיטר

נהג אוטובוס של חברת "מסיעי יודא" תועד נוהג במסלול נגדי לכיוון התנועה בשעת לילה מאוחרת בבני ברק, כשרכבו מלא נוסעים. "במקום לעמוד בפקק, בחר נהג האוטובוס לקצר את הדרך, והחליט הנהג לסכן את עצמו", מספר ד', נהג אוטובוס שתיעד את המקרה, שאירע לפני כחודשיים והגיע היום (שלישי) לידי וואלה! NEWS.

"הנהג עבר מרחק של כ-300 מטר בנהיגה נגד התנועה. לא רק שהוא ביצע את העבירה – הוא גם צפצף לכלי רכב שהגיעו מולו כדי שיתנו לו לעבור", משחזר ד'. "כאילו הם לא בסדר. אני לא רוצה לדמיין איזה אסון היה מתרחש אם אותו נהג היה מבצע את העבירה במהלך היום". מדובר באחד מנתיבי התנועה העמוסים בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
"יחסר למדינת ישראל": השר לשעבר בנימין בן אליעזר הובא למנוחות
הפרק בהיסטוריה שתלמידי ישראל לא ילמדו השנה: קריסת הדמוקרטיות באירופה
כדי למנוע חדירות פעילי חיזבאללה: צה"ל מקים מכשול בגזרת הר דב

נהג אוטובוס פרטי תועד נוסע נגד כיוון התנועה ברחוב מרכזי בבני ברק. ספק 500
האוטובוס בנתיב הנגדי/ספק 500

מעמותת "אור ירוק" נמסר בתגובה כי "נהגי האוטובוסים עובדים בתנאי לחץ, וזה גורם לחלקם לעבור על חוקי התנועה כדי לעמוד בזמני ההגעה. חברות האוטובוסים חייבות לוודא כי הנהגים עובדים לפי שעות העבודה המותרות בחוק. במקביל חייבים לבצע בקרה על הנהגים המקצועיים שחייבים להוות דוגמא לנהגים אחרים. הפעם זה נגמר בטוב אבל החשש הוא שבפעם הבאה לא יהיה מזל. אסור לחכות לתאונה הבאה". מחברת "מסיעי יודא" בחרו שלא להגיב לתיעוד.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנת 2016 אירעו עד כה 22 תאונות חזיתיות במעורבות אוטובוס, מתוכן שלוש קטלניות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הלילה: בן 50 נהרג בהתנגשות בין אוטובוס למכונית בשרון

גבר כבן 50, תושב ערערה שבוואדי ערה, נהרג הלילה בתאונת דרכים בין מכונית פרטית לאוטובוס בכביש 65 לכיוון מזרח, בין צומת ברקאי לאום אל-פחם.

תחילה נהג הרכב הפרטי נפגע באורח קשה, ושלושה צוותים של כיבוי והצלה חילצו אותו מהמכונית שבה היה לכוד. ואולם, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו בדרך לבית החולים.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס", תיאר אבירן אשכנזי, פרמדיק מד"א שטיפל בהרוג. "נהג הרכב, גבר כבן 50, נלכד כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה רב-מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות הענקנו לו בשטח טיפול רפואי ראשוני שכלל הנשמה, ומיד כשהוא חולץ פינינו אותו לבית החולים במצב אנוש. לצערנו, במהלך הפינוי מצבו הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".

גבר כבן 50 נהרג בתאונת דרכים בין אוטובוס למכונית בכביש 65, ליד אום אל-פחם, 30 באוגוסט 2016. כיבוי והצלה מחוז חוף, דוברות כב"ה
רכבו של הנהג שנהרג, הבוקר/דוברות כב"ה, כיבוי והצלה מחוז חוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully