וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון על השבת גופות גולדין ושאול: "יש לי אחריות אישית כלפיהם"

30.8.2016 / 14:51

ברקע הדיווח ולפיו שר הביטחון ליברמן מתנגד לעסקה עם חמאס, סיפר בפייסבוק קודמו בתפקיד כי ביקר בימים האחרונים את אביו של אורון שאול, שמאושפז במצב קשה. "הם נאבקים למען הבאתם לקבורה ועושים זאת באופן מעורר הערכה"

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: אביב אירגז.

שר הביטחון לשעבר משה יעלון אמר היום (שלישי) כי יש לו מחויבות אישית כלפי משפחותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, חיילי צה"ל שנהרגו במבצע "צוק איתן" ושגופותיהם מוחזקות בידי חמאס. הפוסט שכתב בפייסבוק מגיע ברקע הדיווח שלפיו מחליפו אביגדור ליברמן אמר כי הוא מתנגד לעסקה עם הארגון להשבת גופותיהם.

"הרצל שאול, אביו של חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, סמל ראשון אורון שאול, מאושפז בשבועות האחרונים במרכז הרפואי תל השומר", כתב. "מצבו של הרצל קשה. הוא נאבק במחלת הסרטן, ונאבק למעשה על חייו. משפחה מיוחדת ואצילה היא משפחת שאול, ההורים הרצל וזהבה והאחים אבירם ואופק. בשנתיים האחרונות הם נאבקים למען הבאתו של אורון לקבר ישראל - לצדה של משפחת גולדין - ועושים זאת באופן מעורר הערכה".

לקריאה נוספת בנושא
במשפחת גולדין זועמים: "מעולם לא הפקיר שר ביטחון חיילים אצל האויב"
חמאס: השבויים הישראלים יקבלו אותו יחס שלו זוכים האסירים שלנו
בנוכחות נציגי הממשלה: כאלף איש הגיעו לאזכרתו של סגן הדר גולדין

טקס פרידה משר הביטחון משה יעלון. בסיס הקריה, 22 במאי 2016. ראובן קסטרו
"הם מלח הארץ". שר הביטחון לשעבר יעלון בטקס הפרידה ממנו, מאי/ראובן קסטרו

עוד כתב יעלון, בן דודו של שמחה גולדין, אביו של הדר, כי "מאז נפילתו של אורון אני עומד בקשר הדוק עם המשפחה ומלווה אותה מקרוב, ובמיוחד את הרצל וזהבה. קשר חם וקרוב נוצר בינינו - יש לי מחויבות אישית למשפחת שאול, וכמובן שגם למשפחת גולדין".

לדבריו, "זהבה והרצל הם מלח הארץ, הורים שחינכו את ילדיהם לתרום למדינה ולעשות למענה ככל יכולתם. לפני ימים אחדים ביקרתי את הרצל בבית החולים. גם ברגעיו הקשים הוא נותר אופטימי וחדור אמונה, מקרין עוצמה אנושית בלתי רגילה. אני מבקש לחזק את משפחת שאול בימים לא פשוטים אלו, בהם הם מיטלטלים בין ביתם בפוריה עילית לבית החולים. אני מתפלל לשלומו של הרצל, ומאחל לו בריאות ואריכות ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully