וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחת גולדין זועמים: "מעולם לא הפקיר שר ביטחון חיילים אצל האויב"

30.8.2016 / 11:01

אביו של החייל שגופתו מוחזקת אצל חמאס התייחס לדיווח ולפיו ליברמן אמר כי לא יעשה עסקה עם הארגון להשבת הגופות. "רוצה לשמוע את ראש הממשלה אומר שהרים ידיים", אמר לאולפן וואלה! NEWS. לשכת ליברמן: "הוא לא התייחס לנושא בימים האחרונים"

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: אביב אירגז.

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, זעם על הדיווח שלפיו שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר בימים האחרונים כי גופותיהם של גולדין ושל סמל-ראשון אורון שאול לא יוחזרו.

"שר הביטחון הפקיר חיילי צה"ל שנמצאים בידי אויב", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כשנשאל על הדיווח שפורסם בחדשות 10. "זה מעולם לא קרה". אתמול עברו אלף משאיות לעזה שהולכות לחמאס, אז מה הצביעות הזאת? עושים עסקאות עם חמאס כל הזמן". חיילי צה"ל נמצאים בידי האויב ואותם צריך להחזיר. אז מה ממשלת ישראל עושה?".

גולדין, בן דודו של שר הביטחון לשעבר משה יעלון, אמר כי ליברמן לא שוחח עמו לאחרונה וכי הוא ביקש לדבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "נפגשתי עם ליברמן לפני כמה שבועות. הייתה שיחה לא טובה ולא מועילה, אבל הוא לא אמר לי על כוונתו לוותר על הגופות", הוסיף. "אני רוצה לשמוע את ראש הממשלה אומר שהוא הרים ידיים ונכנע לחמאס", אמר. "המשמעות של אמירה כזאת קשה כלפי חיילים שנכנסים לקרב".

לקריאה נוספת בנושא
חמאס: השבויים הישראלים יקבלו אותו יחס שלו זוכים האסירים שלנו
בנוכחות נציגי הממשלה: כאלף איש הגיעו לאזכרתו של סגן הדר גולדין
פתאום נהיה שקט: הלוחמים שחיפשו את הדר חוזרים למנהרה הארורה

שר הביטחון אביגדור ליברמן בביקור בלשכת הגיוס תל השומר. 25 ביולי 2016. ראובן קסטרו
בלשכתו טוענים כי התנגד מאז ומעולם לעסקאות כאלו. ליברמן בבקו"ם/ראובן קסטרו

בלשכתו של ליברמן הכחישו את הדיווחים כי הדברים נאמרו בימים האחרונים. "בניגוד לפרסום, שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לא התייחס בימים האחרונים לנושא החזרת החיילים שאול אורון והדר גולדין", נמסר. "השר ליברמן התנגד מאז ומתמיד לעסקאות שבויים מסוג אלו שנעשו עד היום. כזכור, השר ליברמן הצביע גם נגד עסקת שליט והוא סבור שאסור שמישהו יחשוב שהטרור משתלם".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג (המחנה הציוני) התייחס לדיווח בכנס שמתקיים בתל אביב. "שוחחתי עם אביו של הדר גולדין ואני שולח ברכת עידוד למשפחות שאול וגולדין", אמר. "זה מעבר לכל מחלוקות. הרצל שאול, אביו של אורון, נלחם במחלה קשה והמשפחות הללו הן אמיצות והן דורשות סולידריות".

לדבריו, "אין ספק שאת חמאס צריך לרוצץ ולשבור, אבל אני מציע לשר הביטחון פשוט להפסיק לדבר בנושא. בין אם בחדרי חדרים ובין בפומבי בנושא החזרת הבנים הביתה. החזרת הבנים זה ציווי שקיים מאז ומתמיד, לא בכל מחיר. להפסיק למכור אשליות, לא לצאת בכותרות בומבסטיות ולדעת להתבונן נכוחה במציאות ולא להכאיב למשפחות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אזכרה שנתיים למותו של הדר גולדין, בית העלמין כפר סבא. 9 באוגוסט 2016. ראובן קסטרו
תמונתו של גולדןי בבית העלמין הצבאי בכפר סבא, בטקס האזכרה/ראובן קסטרו

גולדין נהרג בקרב ברפיח במהלך מבצע "צוק איתן", אחרי שכמה מחבלים יצאו מפיר של מנהרה בעיר במטרה לחטוף חיילים. שאול נהרג בתקרית הנגמ"ש בשכונת שג'אעיה במהלך אותו מבצע. בתחילת החודש התקיימה אזכרה בבית העלמין הצבאי בכפר סבא במלאת שנתיים למותו. לצד בני המשפחה, קרובים, מכרים ואזרחים שבאו לתמוך, נראתה גם נציגות ממשלתית שכללה את השרים איילת שקד, יואב גלנט וצחי הנגבי. נוסף להם, הגיעו יעלון ופוליטיקאים ואנשי צבא בעבר ובהווה נוספים. עם זאת, שר הביטחון ליברמן לא נכח בטקס.

טל שלו השתתפה בהכנת הידיעה

(עדכון ראשון: 10:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully