וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה נגד "הצל": "נולדתי לליכוד שהיה בו אור, לא צללים"

30.8.2016 / 0:08

באירוע פורום פיס לחינוך נשאל ריבלין כיצד אדם שהוא סמל לבריונות רשת "מקבל פרס" בצורת התפקדות לליכוד. תגובתו זכתה למחיאות כפיים סוערות. הנשיא ציין עוד: "הסתה יכולה להיות מכוונת מכל צד". הצל: "לא בא לי לטנף על הנשיא"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

נשיא המדינה ראובן ריבלין מתח הערב (שני) ביקורת על הראפר יואב "הצל" אליאסי השנוי במחלוקת, שהתפקד לאחרונה לליכוד, תנועתו של הנשיא. "אני נולדתי לליכוד שהיה בו אור, ולא היו צללים", אמר בתשובה לשאלה כיצד אדם שהוא סמל לבריונות רשת "מקבל פרס" בצורת הצטרפות לליכוד, וזכה למחיאות כפיים סוערות. הנשיא ריבלין אמר את הדברים באירוע "פורום פיס לחינוך לשנת תשע"ו".

"אנחנו צריכים להבחין שיש דבר שנקרא הסתה", אמר הנשיא קודם לכן. "הסתה יכולה להיות מכוונת מכל צד לצד האחר". לדבריו, הסתה מסמנת "אדם שאינו ראוי כצד שאינו ראוי או כצד שהוא בר פגיעה". בהמשך הערב ביצע ריבלין על הבמה יחד עם שאנן סטריט, סולן להקת "הדג נחש", קטע משיר שכתב השר לשעבר המנוח, יוסי שריד.

"למזלו הטוב של ריבלין אני מכבד את מעמד הנשיא במדינת ישראל ולא בא לי עכשיו לפתוח ולטנף על הנשיא", אמר אליאסי בתגובה לוואלה! NEWS. "אבל הנשיא שלנו מנסה להיכנס לנעליים מאוד גדולות של שמעון פרס, ולהראות שהוא עושה ובונה, וכל זה על חשבון יותר מחצי מהעם שלא רואה בו כנשיא שלו. הפוליטיקה הירודה שלו היא מאוד עצובה".

לקריאה נוספת:
ביחד ניפול: הצל הצטרף למפלגת הליכוד
הנגבי דורש לדחות את התפקדות הצל לליכוד: "הוא בז לדרכנו"
הצל תקף שוב את בגין: "חינך את הילדים לשנאת ישראל, בנו בודהיסט"

הפגנה נגד כניסת ח"כ ליברמן לממשלה ומינוי לתפקיד שר הביטחון. 21 במאי 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה!
התפקדותו גררה גינויים רבים. הצל/מערכת וואלה!, טליה קדוש

הצל התייחס לכך שריבלין הופיע עם סולן להקת "הדג נחש", וטען כי "זה אומר הכול". לדבריו, "כשנשיא מיישר קו עם פעילים של 'שוברים שתיקה' ואנשים שהופיעו מול מחבלים ביום הזיכרון, זה מראה בדיוק איפה הוא עומד מהבחינה הפוליטית. זה עצוב לי מאוד, עצוב לי מאוד".

בתחילת החודש שעבר התפקד "הצל" למפלגת השלטון וספג גינויים רבים מכל הקשת הפוליטית. אחד ממבקריו החריפים ביותר היה ח"כ בני בגין (הליכוד). "הצל" התייחס אז לביקורת של בגין, ואמר: "אני אולי בריון או כל שם גנאי שתדביק לי, אבל אתה נטע זר בליכוד שנמצא שם מפאת כבוד לאביך". הוא אף ציין כי בגין "חינך את הילדים שלו לשנאת ישראל ולשנאת היהדות".

השר צחי הנגבי אף דרש לדחות את התפקדותו. במכתב ששיגר למנכ"ל הליכוד, גדי אריאלי, ביקש בתקיפות לדחות את בקשת "הצל", שכן לטענת הנגבי הוא מתנגד למטרות המפלגה ולדרכה. הוא הזהיר כי קבלת הבקשה תגרום למפלגה "נזק ציבורי כבד וממשי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נשיא המדינה ראובן ריבלין עם זוכי מדליות הכסף והארד באולימפיאדה בכימיה, 21 באוגוסט 2016. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
זכה למחיאות כפיים סוערות. ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully