וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בתרגיל חדר ההלבשה של קבוצת הכדורגל מניו יורק

25.8.2016 / 9:35

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה עלה ל-247, כך מסרה הבוקר סוכנות ההגנה האזרחית במדינה. ככל הנראה מדובר בתוצאה של פעולות החילוץ שהתגברו עם שחר, ובמהלכן אותרו גופות רבות נוספות בעיירות שנחרבו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש השבוע בתל אביב עם אב ששכל את בנו במבצע "צוק איתן", אשר אינו תומך בתביעתן של משפחות אחרות ששכלו את בניהן להקים ועדת חקירה ממלכתית. לטענת חלק מההורים השכולים, מדובר בניסיון לסכל את חקירת המבצע.

אחרי תקופה ארוכה שבה נראה כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון מובילה, סקרים חדשים שפורסמו לאחרונה מעידים על מגמת שינוי. יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ מצליח לצמצם את הפער מולה, ובסקר של אוניברסיטת פלורידה אף מוביל בשלושה אחוזים.

קבוצת הכדורגל של אוניברסיטת סיריקיוז במדינת ניו יורק עמדה באתגר המסורתי: שחקן אחד עומד באמצע חדר ההלבשה, וסביבו יושבים כל חברי הקבוצה. עליו להקפיץ בנגיחה את הכדור לכל שחקן בנפרד ולבסוף לתוך פח – בלי שהכדור ייגע ברצפה. תיעוד ההצלחה עלה כמובן לפייסבוק.

מזג האוויר היום ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בלילה יהיה מעונן חלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully