וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך לא תמצאו אהבה: ניסה להרשים בחורה בקפיצה מהגג - וזה נגמר רע

28.8.2016 / 9:37

סטודנט מפנסילבניה ניסה להרשים בחורה שהכיר בקפיצת פארקור מגג בניין אחד לאחר - ומצא עצמו תקוע בין הקירות במשך יותר מ-4 שעות. אז היא התרשמה או לא?

https://www.instagram.com/maxstorrorcave/

בסרטון – ככה עושים את זה נכון

בואו נודה באמת: כולנו עשינו דברים שאנחנו מצטערים עליהם כדי להרשים מישהו שמוצא חן בעינינו. אם כך, אנחנו לגמרי יכולים להבין את גרנט בירדסונג, שחשב על רעיון יצירתי להרשים את הדייט שלו - ושכח לרגע כמה מסוכן זה יכול להיות. הסטודנט בן ה-22 מאוניברסיטת פיטסבורג, פנסילבניה, זינק בין שני בניינים בסביבות השעה 02:00 בלילה בשלישי האחרון ומצא עצמו תקוע ביניהם. "הצעיר פגש בחורה, לקח אותה לגג וניסה להרשים אותה בקפיצה מבניין אחד לשני", מספרה דוברת בטחון הציבור של פיטסבורג, סוניה טולר, לפוסט-גאזט פיטסבורג.

קפץ מהגג ונתקע בין הבניינים בניסיון להרשים בחורה. טוויטר, צילום מסך
מסמן לנו שהכל בסדר. גרנט בירדסונג חולץ כעבור 4 שעות/צילום מסך, טוויטר

בירדסונג כנראה טעה בהערכת המרחק בין שני הבניינים וכשביצע את קפיצת הפארקור המסוכנת, נפל לחלל צר שבין שני הבניינים (חלל ברוחב 40 עד 46 ס"מ) ונתקע הפוך בין מסעדת בורגר-בייגלס ל"קיודובה מקסיקן גריל". לצוות ההצלה שהוזעק למקום נדרשו כ-4 שעות לחלץ אותו בתהליך שהצריך שבירת חור בקיר של מסעדת קיודובה - וכשזה לא עזר - הורידו מהגג חובש קשור בחבל שיחלץ אותו משם בזהירות. בירסונג סובל מפציעה בקרסול אך מצבו יציב. רגע לפני שפונה באמבולנס לבית החולים, הוא הספיק להרים אגודלים למצלמה ולבשר לנו שהוא בסדר.

עוד באותו נושא

ריב בין בני זוג גרם לאישה לקפוץ מהגשר - והבעל אחריה

לכתבה המלאה

מסעדת בורגר-בייגלס נאלצה לפתוח מאוחר יותר באותו בוקר, ותלתה הודעה על הדלת: "היום, ה-23 לאוגוסט, המקום לא יפתח עד השעה 7 בבוקר, בגלל בחור שחשב שזה רעיון טוב לקפוץ לגג שלנו כדי להרשים את החברה שלו ונתקע בין הקירות של הבניין!!!!! מצטערים על חוסר הנעימות. פנו למנהל לבקשת קופון לביקורכם הבא במקום. תודה!". נשארנו רק עם שאלה אחת פתוחה: מה עם הדייט שלו? זה הרשים אותה?

קפץ מהגג ונתקע בין הבניינים בניסיון להרשים בחורה. טוויטר, צילום מסך
החנות סגורה כי נתקע לנו בחור בקיר/צילום מסך, טוויטר

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • פארקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully