וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריב בין בני זוג גרם לאישה לקפוץ מהגשר - והבעל אחריה

22.8.2016 / 5:56

האם זו המחווה הרומנטית המוגזמת ביותר שראינו? אישה ניסתה להתאבד בקפיצה מגשר לאחר שרבה עם בעלה - וזה קפץ אחריה להציל אותה כששוטר בעקבותיו. צפו ברגעים המותחים מזירת האירוע

CCTVNEWS

אישה ניסתה להתאבד בקפיצה מגשר בעיר לשאן, שבמחוז סיצ'ואן בדרום-מערב סין, לאחר שרבה עם בעלה. ניסיון ההתאבדות שלה כשל לאחר שבעלה ושוטר צעיר זינקו מהגשר אחריה ומיהרו להציל אותה. אותו ריב קולני באמצע הרחוב הסתיים במחווה רומנטית (או חסרת שפיות) כשהאישה חצתה כביש סואן, מיהרה אל קצה הגשר וקפצה 10 מטרים מטה למים המטונפים - כשבעלה בעקבותייה.

אישה מנסה להתאבד בקפיצה מגשר. צילום מסך
קפצה מגשר אחרי שרבה עם בעלה/צילום מסך

בסרטון שפורסם בעמוד הפייסבוק של חדשות CCTV וזכה בשעות הראשונות לפרסומו למאות אלפי צפיות, נראה שוטר התנועה בן ה-24 רץ לקצה הגשר, שם כבר התקבצו עשרות סקרנים, משליך גלגל הצלה וקופץ גם הוא אחרי הזוג האובדני. בקטע נוסף שצולם מזווית אחרת, נראה אחד השוטרים מסייע לאישה הפצועה לצאת מהמים, כשאין שום זכר לבעל. על פי הדיווחים, שלושה שוטרים נוספים הצטרפו למסע החילוץ כדי להוציא משם גם אותו. "זה מפחיד מאוד, אבל הסוף מדהים! עכשיו זה ברור כמה הוא אוהב אותה", כתב אחד הצופים על הבעל. אחר התרשם דווקא מתגובתו של השוטר הצעיר: "וואו. איזה שוטר אמיץ. אנחנו צריכים עוד שוטרים כאלה בסין".

עוד באותו נושא

מלחיץ: צפו ברגע בו כלה קפצה למים - וכמעט טבעה למוות

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully