וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשר למספר שהיה כתוב על קיר בשירותים - ומצא את אהבת חייו

20.8.2016 / 5:52

נהג משאית בודד החליט לפנות למספר טלפון של אישה ששורבט בשירותים ציבוריים. הוא לא ציפה שיכיר כך את אהבת חייו ויחלוק איתה שני ילדים. מי היה מאמין שהכול התחיל בגלל נקמה של אקס מרושע?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

בסרטון - תיעוד של נשים משתוללות והורסות שירותים בפאב הפך לויראלי

כל מי שנכנס אי פעם לתא שירותים ציבורי מכיר את הכתובות שמשורבטות על הקירות שם. לרוב מדובר בפתגמים טיפשיים, או אמירות מהצבא, ולעיתים אלו דברים אחרים, כמו מספרי טלפון של בחורות ש"כדאי לכם להתקשר אליהן". נהג משאית מבריטניה הרגיש כל כך בודד עד שהחליט לסמס למספר טלפון שכזה שהיה משורבט על קיר בשירותים ציבוריים. לשמחתו הרבה הפעולה הספונטנית הובילה אותו למצוא את אהבת חייו.

מארק אליס בן ה-51 סימס לדונה רוברטס, שמספר הטלפון שלה נכתב במקום המלוכלך על ידי האקס שלה. המסר המפוקפק היה: "אם אתה רוצה סקס טוב תתקשר לדונה במספר...".

אליס החליט לשלוח הודעה קלילה: "היי, מה את עושה?". "הסתקרנתי לדעת אם מדובר בבן אדם אמיתי. אנחנו עדיין צוחקים על זה", הוא הסביר.

נהג משאית מצא את אהבת חייו דרך טלפון בשירותים. the sun, ספק 500
הזוג המאושר./ספק 500, the sun

רוברטס שעובדת כמזכירה משפטית היתה מבולבלת בנוגע לדרך בה קיבל את המספר שלה. אולם השיחה בינהם זרמה והם נפגשו מספר ימים לאחר מכן. כמו בסרט הוליוודי הם התאהבו ונולדו להם שני ילדים.

השניים הודו שלא גילו לילדיהם איך אבא ואמא הכירו, אלא הסתפקו בכך שסיפרו להם שסימסו אחד לשני בטעות, כעת לאחר שהסיפור שלהם התפרסם בכל כלי התקשורת הבריטית, נראה לנו שהילדים ידעו על זה בקרוב. "אני צריכה להודות לאקס שלי - הוא עשה לי טובה", סיכמה רוברטס.

עוד באותו נושא

אהבה בשחקים: זוג נעצר לאחר שקיים יחסי מין בגלגל ענק

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully