וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חודשים אחרי ששוחרר: צעיר יואשם באלימות ובעבירות מין באחיו

23.8.2016 / 10:15

כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 19, מייחס לו מקרי אלימות רבים וסחיטה באיומים כלפי אחיו ואמו. חקירת המקרה החלה בעקבות תלונת אחותו בת ה-17 שהעידה כי ביצע בה מעשים מגונים ואיים על חייה

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
האחות הגישה את התלונה על אחיה לפני כשבועיים/ShutterStock

פרקליטות מחוז דרום תגיש היום (שלישי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד, בן 19, בגין עבירות אלימות ומעשים מגונים כלפי אחיו הקטנים ואמו. לפי עובדות כתב האישום, הצעיר נהג באלימות וסחט באיומים את אחיו בן ה-16 ואמו, ואף ביצע מעשים מגונים ואיים על חייה של אחותו בת ה-17. כל זאת, שמונה חודשים בלבד לאחר ששוחרר ממאסר שריצה בגין עבירות אחרות.

חקירתו של הצעיר החלה בעקבות תלונתה של אחותו, שהוגשה למשטרה לפני כשבועיים. לאחר לקיחת עדויות מכמה בני משפחה, הוא נעצר והועבר לחקירה, שם הכחיש בתחילה את החשדות המיוחסים לו ולאחר מכן שמר על זכות השתיקה.

בעדותה סיפרה האחות כי האח החשוד נקט באלימות כלפיה, כלפי אח נוסף וכלפי אם המשפחה. פרט למקרי האלימות הרבים, טענה האחות כי החשוד ביצע בה מעשים מגונים, הורה לה לא לספר עליהם ואף איים על חייה. מהחקירה עלה כי בנוסף לעבירות האלימות והמין, נהג החשוד לסחוט כספים מאם המשפחה תוך שאיים עליה.

עוד בוואלה! NEWS:
אישה הרה נמצאה ללא רוח חיים בביתה שבגליל; בעלה נעצר בחשד לרצח
הפגע וברח בירושלים: הוארך מעצר הנהג שפצע קשה ילד בן שש
"גרפו מיליוני שקלים": כך פעלה הרשת ש"ייבאה" חירשים לקבץ נדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully