וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בירושלים: הוארך מעצר הנהג שפצע קשה ילד בן שש

22.8.2016 / 19:13

בית משפט השלום קבע כי מעצרו של בן ה-21, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה וחשוד בדריסה ובהפקרה, יוארך עד יום רביעי. עוד אדם שהיה ברכב בזמן התאונה נעצר ונחקר בחשד להפקרה. שיפור במצבו של הילד שנפגע בתאונה

צילום: יוני ריקנר, עריכה: אוהד פיטר

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) שוב את מעצר הנהג שפגע בילד בן שש בצומת בר אילן בעיר ונמלט לאחר מכן מהזירה. השופט קבע כי מעצרו של הצעיר בן ה-21 יוארך עד יום רביעי. הנהג, החשוד בדריסה ובהפקרה, לא הוציא מעולם רישיון נהיגה. הוא נתפס כמה פעמים בעבר נוהג ללא רישיון ואף נגזרה עליו חצי שנת עבודות שירות בגין עבירות אלו.

הערב עצרה המשטרה את נוסע נוסף שהיה במכונית בזמן התאונה ונמלט יחד עם הנהג ועם נוסע נוסף. הוא מובא לחקירה בחשד לאי הגשת עזרה. עם סיום חקירתו יובא בפני בית המשפט לענייני תעבורה לדיון בהארכת מעצרו. מדובר בעצור השלישי לאחר מעצר הנהג ואחיו.

הילד בן השש נפצע תחילה באורח קשה אך מצבו השתפר מאז והוא עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם שבעיר. הוא הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ אל מחלקת אשפוז רגילה ומצבו מוגדר בינוני והוא בהכרה. באחד הדיונים בעניינו ניסה החשוד לטעון כי יש לו 16 אחים ולכן יש להקל עמו. "אני עוד חודש וחצי מתגייס. אני אמור לעשות רישיון נהיגה בצבא", מסר. כמו כן ציין: "אבא שלי נפטר לפני חודש וחצי".

לקריאה נוספת:
תיעוד התאונה בי-ם: רכב פוגע בבן השש שחוצה במעבר חצייה - ונמלט
אחי הנהג החשוד שדרס ילד ונמלט: "זה טבעי - כשאדם נלחץ, הוא בורח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בדריסה מובא לדיון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאונה אירעה ביום שישי בשעות הערב בצומת בר אילן. מתיעוד ממצלמות הכביש נראה הנהג פוגע בילד החוצה במעבר חצייה וכעבור זמן קצר נמלט מהמקום. עדי ראייה לתאונה סיפרו למשטרה כי לאחר שהנהג פגע בילד, הוא ירד מהרכב, ראה את הפצוע מוטל על הכביש ואז נכנס חזרה לרכבו ונמלט מהמקום. גם אחיו הקטן של הנהג, שהיה עמו ברכב, ראה את הילד הפצוע ובכל זאת החליטו השניים לברוח. לאחר כקילומטר מזירת התאונה הם חנו את הרכב בהסתר מאחורי אמבולנס.

הנהג הצעיר נתפס ארבע פעמים בשנים האחרונות נוהג ללא רישיון. באוקטובר 2013 קבע בית המשפט לתעבורה כי הנהג פסול להוציא רישיון נהיגה לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון במהלך אותה שנה. בדצמבר 2013 הוא נתפס נוהג על קטנוע סמוך לשער האשפות בירושלים. בפברואר שלאחר מכן נתפס הנהג נוהג שוב על קטנוע סמוך לגן סאקר בבירה.

(עדכון ראשון: 14:17)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הפגיעה בילד בצומת בר אילן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully