וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה בתים בירושלים מואשם בביצוע מעשה מגונה בילדה בת שש

22.8.2016 / 16:57

אודישה פריאנקרה, עובד זר מסרי לנקה בן 46, מואשם כי נישק את הילדה שניגשה אליו בזמן שניקה את בית המשפחה. בהמשך הוא נאשם כי הוביל אותה לחדרה וביצע בה מעשה מגונה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנאשם הרים את הילדה, הוביל אותה לחדרה והניח אותה על המיטה/ראובן קסטרו

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד עובד ניקיון זר בן 46 בגין מעשה מגונה בילדה בת שש. הנאשם הוא אודישה פריאנקרה, בן 46 מסרי לנקה, ששהה בארץ מכוח היתר לטיפול בקשישים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שחר מלול מפרקליטות מחוז ירושלים, פריאנקרה עבד בניקיון בתים בירושלים. האירוע התרחש לפני כשבועיים בעת שניקה בית בעיר, שאליו נכנס באמצעות מפתח שקיבל מדיירי הבית. מכתב האישום עולה כי בשלב מסוים, לאחר ששבו בני המשפחה, זוג ההורים ובתם בת השש הביתה, וכאשר פריאנקרה ניקה את שירותי הילדים, ניגשה אליו הילדה, שוחחה עמו והתיישבה על השידה הנמצאת בשירותים.

אז, כך לפי כתב האישום, ניגש פריאנקרה לילדה, הצמיד את מצחו למצחה ונישק אותה בלחי. לאחר מכן, הוא נאשם כי אחז בה, הרים אותה, הובילה לחדרה, והניח אותה על המיטה בחדר וביצע בה מעשה מגונה. הילדה ברחה מהמקום, העירה את אמה וסיפרה לה את שאירע. אז, עזב פריאנקרה את הבית, אך נעצר עוד באותו היום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מילד שמנת לעבריין "מזמר": סיפורו של עד המדינה שגרושתו נרצחה
נחשפה רשת ל"ייבוא" כבדי שמיעה ודיבור ממזרח אירופה והעסקתם כקבצנים
הפגע וברח בירושלים: הוארך מעצר הנהג שפצע קשה ילד בן שש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully