וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב העוגיות הגדול: קלינטון בפער על טראמפ גם באוכל

כמדי מערכת בחירות עורך מגזין לייף סטייל בארצות הברית תחרות מתכונים בין נשות המועמדים. ביל קלינטון, בן זוגה של המועמדת הדמוקרטית, בחר בדרך הקלה: הוא הגיש את המתכון של אשתו

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: האם מלניה טראמפ גנבה חלקים מנאום של מישל אובמה?)

במגזין הלייף סטייל האמריקני "פמילי סירקל" חשבו עוד ב-1992 כי המרוץ לבית הלבן עובר גם דרך בטנו של הבוחר. ולכן, באותה השנה החל העיתון לאסוף מתכונים לעוגיות מנשות המועמדים לנשיאות ולערוך סקר אהדה ביניהם. השנה נתקלו במגזין בבעיה – בן הזוג של המועמדת לנשיאות אינו גברת, אלא אדון.

בלא מתכונים משל עצמו באמתחתו, החליט ביל, בעלה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, לשלוח לעיתון את המתכון של אשתו מלפני 24 שנים. רק שהשנה כונה המתכון "עוגיות שוקולד צ'יפס של משפחת קלינטון".

עוד בוואלה! NEWS:
המדינות שיכריעו את הקרב: מה יש לטראמפ ולקלינטון לחפש באוהיו?
טראמפ בהתנצלות נדירה: מתחרט על דברים שאמרתי ופגעו באנשים
דיווח: קמפיין טראמפ קידם אינטרסים של ממשלת אוקראינה בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
העוגיות של קלינטון מול אלו של מלניה טראמפ/מערכת וואלה, צילום מסך

ואולם, האמינות של קלינטון עלולה להיפגע משום שעוגיות השוקולד צ'יפס הן בעצם עוגיות שיבולת שועל. בנוסף לכך, המתכון של הנשיא לשעבר, שהפך לטבעוני ב-2010, אינו כזה. מלניה טראמפ, אשתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד, הגישה מתכון של "עוגיות כוכבים", שכן כוכבים הם מוטיב חוזר בקמפיין של טראמפ לנשיאות.

המגזין "פמילי סירקל" העלה לפייסבוק את שני המתכונים, ונכון להיום (שבת) משפחת קלינטון מובילה עם 860 לייקים, בעוד אשתו של טראמפ נשרכת מאחור עם 263 לייקים בלבד.

סקר המתכונים של המגזין אינו קשור בהכרח לעוגיות כמו שהוא קשור למועמדת לנשיאות ולמי שהייתה בעבר אשת הנשיא. ב-1992 קלינטון נתפסה כבת זוג שאינה מן המניין. הייתה לה קריירה, שאותה לא נטשה עם הפיכתו של בעלה למושל ארקנסו.

במערכת הבחירות של אותה השנה הפכה הקריירה שלה לסוגיה בפריימריז הדמוקרטיים. כשנשאלה על כך במסיבת עיתונאים, השיבה: "אני יכולה לשבת בבית ולאפות עוגיות ולהכין תה, אבל החלטתי להתקדם מקצועית לפני שבעלי נכנס לחיים הציבוריים". התרעומת על דבריה לא איחרה לבוא. אמירותיה נלקחו כמתקפה נגד עקרות בית.

באותו זמן, בראשה של אשת יחסי הציבור של "פמילי סירקל", רג'ינה רגון, עלה רעיון: תחרות הכנת עוגיות בין נשות המועמדים, שעם השנים הפכה לסקר. רגון, המשמשת עכשיו כמנהלת דסק האוכל במגזין, ציינה אז כי המגזין ידוע במתכוניו לעוגיות ושאמירתה של קלינטון הייתה ל"הזדמנות המושלמת" להתחיל בתחרות כזו. במרוצת השנים, מה שהחל כבדיחה, הפך לתחרות מסורתית.

מתכוני העוגיות בעמוד "פמילי סירקל":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully