וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בבת ים: גבר כבן 30 נורה למוות על ידי אופנוען חולף

18.8.2016 / 17:15

ההרוג, מוכר למשטרה, נורה במרכז מסחרי בצומת הרחובות רוטשילד ובלפור על ידי אופנוען שנמלט מן המקום. חצי שעה לפני כן, היה מעורב בקטטה בסמוך למקום הירי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותו

עריכה: אביב אירגז

גבר כבן 30 המוכר למשטרה נורה למוות היום (חמישי) ברחוב רוטשילד בבת ים בידי רוכב אופנוע שנמלט מן המקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לו טיפול רפואי, אולם נאלצו לקובע את מותו. כוחות של משטרת מרחב איילון בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי הגיעו לזירה עם צוותי מז"פ ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע ובאיסוף ראיות.

חובש בכיר במד"א, חגי נתני, הגיע למקום וסיפר כי "בכניסה למרכז המסחרי שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. ניסינו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר זמן קצר נאצלנו לקבוע את מותו במקום".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ניסיון הימלטות ביאכטה ומעצר בלב ים: 3 הואשמו ברצח צעיר ב-2010
הרב ברלנד יישאר במעצר עד תום ההליכים: "חשש גדול שיימלט מהארץ"
"כולם נראים דומים": האם גם אתם תרשיעו שחור חף מפשע?

זירת רצח בבת ים – רוטשילד. יותם רונן
זירת האירוע, היום/יותם רונן

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי חצי שעה לפני האירוע היה הקורבן מעורב בקטטה כמה מאות מטרים מהמקום. בשלב מסוים הופרדו המעורבים, ולאחר מכן נורה האיש. המשטרה מתקשה לזהות את היורה, מאחר שהייתה קסדה לראשו. לפיכך, החלו השוטרים לאסוף את הקלטות מצלמות האבטחה של החנויות באזור. חקירת הרצח הועברה לידי בלשי ימ"ר תל אביב בשל חומרת האירוע, שבודקת שתי אפשרויות מרכזיות בנוגע לזהותו.

המרכז המסחרי שבו נורה האיש למוות היה הומה אדם במהלך היום, בין היתר בילדים ובבני נוער. המקום, השעה והעדים הרבים מהווים עליית מדרגה בתעוזה של של אנשי העולם התחתון העומדים מאחורי הירי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת רצח בבת ים – רוטשילד. יותם רונן
מותו של הקורבן נקבע לאחר ניסיונות החייאה. צוותי מד"א בזירת האירוע/יותם רונן

לפני כשלושה חודשים נורה למוות דני אנדרג'ו, תושב נתניה בן 29. אנדרג'ו, אב לשניים שאשתו הייתה בהיריון, היה מוכר למשטרה קודם לכן מעבירות אלימות ועבירות בתחום הסמים וההימורים. על פי גורם במחוז המרכז של המשטרה, הוא השתייך לכנופיית פשע מקומית בנתניה ולא לאחד מארגוני הפשע הגדולים של העיר.

(עדכון ראשון: 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully