וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר התחתן עשרה חודשים אחרי שנפצע בפיגוע: "נמשיך לחזק את העם"

18.8.2016 / 7:29

במשך ימים ארוכים נלחם מאיר פבלובסקי על חייו בבית החולים, לאחר שנפצע באורח קשה מדקירה בקריית ארבע. מיד לאחר שחרורו לקח את בחירת לבו לזירה, ושם הציע לה נישואים. אמש הם נישאו מול הכותל בנוכחות עד - שנפצע בפיגוע אחר

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק

עשרה חודשים אחרי שנפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בקריית ארבע נשא אמש (רביעי) מאיר פבלובסקי לאישה את נעמה קטיה, בחירת לבו, בטקס חתונה מרגש מול הכותל המערבי. לאולם השמחות מונטיפיורי שברובע היהודי בירושלים הגיעו מאות בני אדם כדי לחגוג את נישואי הזוג הצעיר, שנערכו ביום ההולדת העברי של פבלובסקי - י"ג באב.

העובדה שפבלובסקי נפצע קשה באוקטובר האחרון, ימים ספורים לפני המועד שבו התכוון הזוג הצעיר להתארס, הפכה את האירוע למרגש במיוחד. במשך ימים ארוכים הוא נלחם על חייו בבית החולים שערי צדק בירושלים, וכשהשתחרר לקח את נעמה קטיה למקום שבו נדקר. דווקא שם בחר להציע לה נישואים.

"אנחנו ברוך השם מרגישים טוב אחרי כל מה שעברנו, מבחינה ביטחונית ונפשית", אמר פבלובסקי. "שמחים שזכינו לבנות בית נאמן בישראל, אני מודה לכל עם ישראל על התמיכה ועל כל מה שעשיתם, יצאנו רק מחוזקים ונמשיך לחזק את עם ישראל".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בהלת הסלמונלה נמשכת: "החברות דואגות לכיס ולא לצרכנים"
חמישית נושרים וחינוך מקצועי: הסיבות למיעוט הזכאים לבגרות
מגישות טלוויזיה במצרים הושעו בגלל משקל עודף: "שפרו הופעתכן"

חתונתו של מאיר פבלובסקי, שנפצע באורח קשה בפיגוע דיקרה באוקטובר 2015 בקריית ארבע. אולמי מונטיפיורי ירושלים. 17 באוגוסט 2016. דוד מיכאל כהן, תצפית TPS
"שמחים לבנות בית נאמן בישראל". מאיר פבלובסקי ונעמה קטיה, אמש/תצפית TPS, דוד מיכאל כהן
חתונתו של מאיר פבלובסקי, שנפצע באורח קשה בפיגוע דיקרה באוקטובר 2015 בקריית ארבע. אולמי מונטיפיורי ירושלים. 17 באוגוסט 2016. דוד מיכאל כהן, תצפית TPS
"סגירת מעגל". מאיר פבלובסקי ונעמה קטיה, אמש/תצפית TPS, דוד מיכאל כהן

פבלובסקי הוא גר שעלה לארץ מאוקראינה והתיישב בקריית ארבע. רעייתו הטרייה עלתה גם היא לארץ וכעת מתכוונים בני הזוג להתגורר בהתנחלות. "הכרתי אותו באוקראינה וכשהוא בא לארץ למעשה אימצתי אותו", סיפר "אביו המאמץ" אהרן גרנות. "זה אושר גדול בשבילנו, סגירת מעגל. אמנם מאיר הבריא פיזית אבל עוד סוחב איתו נפשית את הפיגוע, ואין כמו חתונה כזאת בשביל לסגור את המעגל".

בין החוגגים היו גם החובשים שטיפלו בפבלובסקי מיד לאחר שנדקר, והעד בחופה היה יהושע גלבוע, שנפצע בפיגוע בקריית ארבע שבו נרצחה במיטתה הנערה הלל יפה אריאל. גם חברי הכנסת יהודה גליק ומוטי יוגב הגיעו לחגוג. "אנחנו שמחים איתו בבניין עוד לבנה בבניין ירושלים", אמר יוגב, "זו חתונה מאוד מרגשת וזכות גדולה להיות שותפים לה".

בעל האולם אדם אברגיל סיפר כי פבלובסקי "הוא אדם מיוחד". "זה בן אדם שכולם מכירים את הסיפור שלו, מאיר בעל הנס. הוא עבר הרבה בשנתיים האחרונות, וטוב לסיים אותן בחתונה. אנחנו מאחלים לו הרבה מזל טוב ונתנו לו את המקסימום כאן, את האקסטרות", הוסיף אברגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully