וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה: נלכד מחבל מפיגוע דקירה בקריית ארבע

21.4.2016 / 17:42

החשוד, שנלכד לפני כמה ימים, הסתתר באזור ככל הנראה בחודשים האחרונים. מאיר פבלובסקי, שנפצע קשה בפיגוע, לוואלה! NEWS: "אני מקווה שיזמינו אותי למשפט שלו. חשוב לי להסתכל לו בעיניים"

צילום: אלימלך קרזן, עריכה: מתן חדד

כוחות הביטחון עצרו לפני כמה ימים את החשוד בפיגוע הדקירה שאירע בשער המערבי של קריית ארבע בתחילת חודש אוקטובר. מאיר פבלובסקי, בן 25 שנפצע קשה באירוע, מסר היום (חמישי) לוואלה! NEWS כי "אתמול בלילה התבשרתי על תפיסת המחבל, כאשר ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר התקשר ובישר לי את הבשורה המשמחת".

"נפגשנו הבוקר עם מפקד חטיבת חברון (אלוף-משנה יריב בן עזרא, ש"ב)", סיפר פבלובסקי. "אמרנו תודה לכל מי שהיה קשור למעקב ולתפיסתו של המחבל". החשוד הפלסטיני, שנמלט ממקום הפיגוע, ככל הנראה הסתתר באזור בחודשים האחרונים, עד ללכידתו בימים האחרונים. טרם נמסרו פרטים בנוגע לזהותו.

עוד בוואלה! NEWS:
מח"ט נח"ל על תרחיש האימים: "נרדוף חוטפי חיילים גם במנהרות"
לא עוד "מחבל בודד": מה תהיה תגובת ישראל לפיגוע של חמאס?
המחבל מהפיגוע באוטובוס איים: "אל תדאגו, היום שלהם יגיע"

חיפושים אחר המחבל הבוקר בקריית ארבע, סמוך לחברון, 8 באוקטובר 2015. אלימלך קרזן, מערכת וואלה! NEWS
"אני מרגיש טוב, ולאט לאט חוזר לאיתני". זירת הפיגוע, אוקטובר/מערכת וואלה! NEWS, אלימלך קרזן

לדברי פבלובסקי, "בסך הכול אני שמח. אני מקווה שיזמינו אותי למשפט שלו כי חשוב לי לראות אותו וחשוב לי להסתכל לו בעיניים. זה עושה סוג של הרגשה טובה של סגירת מעגל". לדבריו, "מי שלוקח על עצמו להרוג וגם שוקל להיהרג לאחר מכן הוא אדם חולה, והוא לא צריך לצאת מהכלא בחיים. אם הוא פעם אחת החליט למות, אז למה שלא יחליט עוד פעם? העונש מבחינתי צריך להיות בהתאם לעובדות האלה כי המטרה שלהם היא למות ולקחת חיים של אחרים".

"אני מרגיש טוב, ולאט לאט חוזר לאיתני", הוסיף פבלובסקי, שאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר הפיגוע, למשך כמה ימים. לאחר שחרורו מבית החולים הוא התארס עם בחירת לבו, וכעת הוא מתכונן לחתונה, שצפויה להיערך בחודש אוגוסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully