וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישות טלוויזיה במצרים הושעו בגלל משקל עודף: "שפרו הופעתכן"

רשות השידור השעתה שמונה מגישות בשל מידותיהן והקציבה להן חודש כדי לרזות ולשוב לעבודה. העיתונאיות זעמו על המהלך ואחת מהן ביקשה מהציבור לשפוט אם היא באמת שמנה

חדיג'ה חטיב, מגישת חדשות בערוץ טלוויזיה מצרי. ערוץ 2 המצרי, צילום מסך
משכורותיהן לא ייפגעו. חדיג'ה חטיב/צילום מסך, ערוץ 2 המצרי

רשות השידור של מצרים השעתה שמונה ממגישות הטלוויזיה שלה בשל משקל עודף - כך דיווח האתר אל-יום א-סאביע. לפי הדיווח, איגוד הרדיו והטלוויזיה של מצרים הקצה להן חודש להשיל ממשקלן בטרם יוכלו לעלות לאוויר פעם נוספת כשהן "נראות בהתאם". האיגוד מנוהל בידי ספא חיג'אזי, מגישה בעבר בעצמה.

ההכרזה גרמה לסערה בקרב המגישות שהושהו. חדיג'ה חטיב, מארחת בערוץ 2 המקומי, אמרה לאתר כי היא רוצה שאנשים יצפו בהופעותיה האחרונות וישפטו אם היא באמת שמנה. מגישה אחרת אמרה כי המצב גרם לתסכול בקרב המשפחות שלהן וכי הנושא היה צריך להיות מטופל מבפנים.

המרכז להדרכת נשים ולמודעות חוקית גינה את הצעד וטען כי הוא מפר את החוקה וכי הוא מהווה סוג של אלימות נגד נשים. הוא הפציר באיגוד לסגת מהצעד, אך שם הבהירו כי לא יעשו זאת. עם זאת, המגישות המושהות יקבלו את משכורותיהן כרגיל.

בתקשורת המצרית הדעות לגבי המהלך חלוקות. העיתונאית פטמה א-שרוואעי מהעיתון אל-אהרם כתבה כי יש ליישם את המדיניות בכל תחנות הטלוויזיה המקומיות. עם זאת, הסופר וווהיד עבד אל-מג'יד אמר כי יש להשקיע בשיפור התוכן יותר מאשר במראה של המגישים. גם ברשתיות החברתיות היו קולות מנוגדים. חלק הביעו תמיכה בנשים, אך אחרים כינו אותן "בקבוזס", ביטוי לנשים שמנות במדינה.

עוד ידיעות מהעולם
בנו של בן לאדן לצעירי ערב הסעודית: "הפילו את בית המלוכה"
רוסיה: שישה חמושים אסלאמיסטיים חוסלו בסנט פטרסבורג ובמוסקבה
בפעם השנייה בתוך חודשיים: טראמפ מחליף את ראשי הקמפיין שלו

(עדכון ראשון: 22:32)

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully