וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: סגנה של מרקל עושה אצבע משולשת לניאו-נאצים

סרטון שעלה לרשתות החברתיות במדינה הראה את זיגמר גבריאל מגחך כשקבוצת רעולי פנים מהימין הקיצוני כינו אותו בוגד וקומוניסט והזכירו לו את עברו הנאצי של אביו. אחרי שהביע בפניהם את דעתו, הוא הסתובב

עריכה: אוהד פיטר

זיגמר גבריאל, סגנה של קנצלרית גרמניה, תועד כשהוא עושה אצבע משולשת לקבוצת מפגינים ניאו-נאצים שכינו אותו "בוגד בגזע". האירוע התרחש ביום שישי, אך פורסם אתמול (שלישי) ברשתות החברתיות במדינה. בקטע נראים כ-20 אנשים רעולי פנים, החובשים מסכות בצבעי דגל גרמניה, מפריעים לחבר המפלגה הסוציאל-דמוקרטית במהלך קמפיין בחירות בעיירה זלצגיטר שבמדינת סקסוניה תחתית.

המפגינים צעקו לו "קומוניסט" והזכירו לו את אביו, שתמך בנאצים: "אביך אהב את ארצו ומה אתה עושה? אתה הורס אותה". גבריאל, סגנה של אנגלה מרקל, נראה צוחק לפני שהפנה אליהם אצבע משולשת וסובב את גבו אליהם. לפי דיווחים מקומיים, לאחר התקרית הזמין סגן הקנצלרית את המפגינים לדיון בתנאי שיורידו את המסכות שלהם. עם זאת, הם סירבו ואז התפזרו. 11 מהם נעצרו בהמשך על ידי המשטרה והורחקו מהאזור.

בריאיון שהעניק ב-2013 לפני הבחירות האחרונות סיפר גבריאל כי ניתק קשר מאביו כשגילה על תמיכתו בנאצים בגיל 18. "נותר בי כעס עצום. כשאני רואה משהו לא הוגן, כשחוסר צדק נעשה לאנשים, אני לא יכול לעבור על זה בשתיקה". גבריאל הפך לדמות שנואה בעיני הימין הקיצוני במדינה בעקבות תמיכתו במדיניות הדלת הפתוחה למהגרים שנקטה מרקל.

עוד ידיעות מהעולם
ראש ממשלת צרפת מצטרף למתנגדי הבורקיני: "משעבד את הנשים"
יוזמה בהודו: בהייה באישה במשך 14 שניות עשויה להוביל למאסר

סגן קנצלרית גרמניה הניף "אצבע משולשת" לעבר מפגינים מהימין הקיצוני. מערכת וואלה! NEWS
היה באמצע קמפיין בחירות. גבריאל עושה אצבע משולשת, שישי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully