וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בהודו: בהייה באישה במשך 14 שניות עשויה להוביל למאסר

גורם בכיר במדינת המחוז קרלה טוען כי קיים איסור כזה, אף שהוא לא מעוגן בחקיקה. הצהרתו התמוהה הובילה לתגובות לועגות ליוזמתו ברשתות החברתיות בהודו, אך גם לכמה תגובות אוהדות

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(תיירת ישראלית בהודו התלוננה על אונס קבוצתי שעברה, בחודש שעבר)

גורם בכיר במדינה בדרום-מערב הודו טוען כי לגבר אסור לבהות באישה יותר מ-14 שניות. אף שלא קיים חוק המעגן את האיסור, רישיראג' סינג, נציב המסים במדינת קרלה, אמר כי מעשה כזה עלול להוביל למאסרו של הגבר. הצהרתו התמוהה של הפקיד הבכיר הובילה בימים האחרונים לתגובות משועשעות ברשתות החברתיות בהודו.

"ניתן להגיש תלונה נגד גבר שבהה באישה יותר מ-14 שניות", אמר בשבת סינג. הסרטון שבו פרסם את ההצהרה שלו הפך לפופולרי במדינה והצית תגובות הומוריסטיות וממים. משתמשים רבים תהו מה קורה אם הגבר ממצמץ ואחרים סברו כי כתוצאה מהאיסור תירשם עלייה במכירות משקפי שמש. עם זאת, יש שסברו כי סינג העלה נקודה חשובה הקשורה בביטחון נשים.

כמה משתמשים ברשתות החברתיות שאבו השראה לממים מדיאלוגים מסרטים פופולריים בשפה המקומית. בתמונה אחת נראה מורה בכיתה עוצם את עיניו כל 13 שניות כדי להימנע ממעצר.

אחרים, שתמכו בהצעתו של סינג, ציינו כי הוא העלה סוגיה חשובה הנוגעת לנשים רבות במדינה. "מה שרישיראג' סינד אמר לא צריך להיות נושא לגיחוך. המסר שלו – שנשים צריכות להיות האקטיביות – ברור ועלינו לתמוך בו", צייץ תושב המדינה בטוויטר.

עוד בוואלה! NEWS:
סיאול: סגן שגריר קוריאה הצפונית בלונדון ערק עם משפחתו לדרום
פולין אישרה: מי שישתמש בביטוי "מחנות השמדה פולניים" - ייאסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
13 שניות ועצימת עיניים. מם שפורסם ברשתות החברתיות בהודו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully