וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע אוגוסט: הקלה בעומס החום, סיכוי לגשם ומזג אוויר נוח

מחר צפויות להירשם הטמפרטורות הנמוכות ביותר בקיץ הנוכחי, שהיה חם מהרגיל. אבל אין טעם להתרגל - לקראת סוף השבוע תחול התחממות שתלווה אותנו עד סוף החודש. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: אביב אירגז

חודש אוגוסט הקיצי אמנם נמצא בשיאו, אך בימים הקרובים צפויה ירידה קלה בטמפרטורות ומחר (רביעי) אף ייתכן גשם מקומי בצפון ובמרכז, בעיקר במקומות הסמוכים לים ובשעות הבוקר.

החזאי טל שמאי הסביר באולפן וואלה! NEWS כי למרות שבחודשי הקיץ אין בדרך כלל שינויים חדים, לפעמים בכל זאת יורד בהם גשם. לדבריו, הסיבה לטפטוף בקיץ נעוצה ברוח שמגיעה מהים, ומובילה לשינויי מזג האוויר. ככל שהרוח חזקה יותר והטמפרטורה נמוכה יותר, יש סיכוי למטר קל.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: חיזבאללה גייס פלסטינים לפיגועי ירי והתאבדות בישראל
בשורה מעודדת לטראמפ: "מרקו הקטן" מצטרף לקמפיין הבחירות
הפתעה בגן החיות בווינה: אימא פנדה הביאה לעולם תאומים

חמסין בתל אביב. ראובן קסטרו
אם התגעגעתם, מזג האוויר החם חוזר בסוף השבוע/ראובן קסטרו

מחר צפויות להירשם הטמפרטורות הנמוכות ביותר בקיץ הנוכחי, יהיו עננים בשמיים ותורגש רוח. עם זאת, מזג האוויר הנוח יישאר רק יום אחד, ולקראת סוף השבוע כבר ישובו הימים החמים. ביום חמישי תחול עלייה בטמפרטורות, ביום שישי תורגש התחממות נוספת וביום שבת לא יהיה שינוי של ממש. גם בשבוע הבא לא צפויה הקלה בעומסי החום.

הטמפרטורות החזויות לשעות היום והלילה הן: בירושלים 27 מעלות במהלך היום ו-19 בלילה, בתל אביב 29 מעלות במהלך היום ו-26 בלילה. בחיפה 28-24, בנצרת 29-23, ברמת הגולן 32-20, בעמק בית שאן 26-36, בעפולה 32-23, בטבריה 35-27, באשדוד 30-26, בים המלח 37-28, בבאר שבע 31-22, במצפה רמון 29-17 ובאילת מ-38 מעלות במהלך היום עד 27 בשעות הלילה.

לדבריו של שמאי, חודש ספטמבר שמגיע עוד שבועיים יביא עמו הקלה מסוימת, בעיקר בלילות, בעומסי החום. עם זאת, הקלה של ממש צפויה רק באוקטובר – יחד עם תקופת החגים, אז ניתן יהיה לעבור ללבוש חולצות ארוכות. שמאי הוסיף כי הקיץ הנוכחי עד כה הוא חם מהרגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully