וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אישה צולמה נוהגת באמצעות כף הרגל שלה

16.8.2016 / 16:53

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סרטון שהופץ ברשתות החברתיות מראה חיילים משליכים רימוני הלם לעבר פלסטינים ללא כל סיבה הנראית לעין. האירוע התרחש ככל הנראה אמש. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע נמצא בבדיקה.

כוחות הביטחון סיכלו לאחרונה כמה התארגנויות טרור שפעיליהן, תושבי יהודה ושומרון, גויסו באמצעות פייסבוק בידי גורמי חיזבאללה המתגוררים בלבנון ובעזה - כך הותר היום לפרסום. בין הפעילים נעצרו חברי חוליית טרור מאזור קלקיליה שהונחתה לבצע פיגוע נגד סיור של צה"ל.

הסנאטור מרקו רוביו, מי שהיה יריבו של דונלד טראמפ בפריימריז לראשות המפלגה הרפובליקנית, יתלווה למסע הבחירות של המיליארדר ויקיים עצרות משותפות עם סגנו המיועד מייק פנס. מדובר בבשורות טובות עבור טראמפ לאחר שבועות קשים במהלכם צנח בסקרים.

לא לזה מתכוונים כשאומרים שנשים יודעות לעשות כמה דברים במקביל: נוסעת המומה מפילדלפיה תיעדה נהגת בכביש מהיר משתמשת ברגל שלה כדי לנהוג, בעוד שידיה עסוקות במכשיר הטלפון הסלולרי שלה. התיעוד הועבר לידי המשטרה שאמרה שלא תוכל לעצור את הנהגת בשלב זה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully