וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריא ומלא בוויטמינים": קוריאה הצפונית מעודדת אכילת בשר כלבים

המדינה הקומוניסטית החלה לפרסם בכלי התקשורת שלה דיווחים בעד אכילת המזון, במיוחד בימי הקיץ החמים. בין היתר הוא מוצג כבעל סגולות רבות בהשוואה לבשר חיות אחרות. "התרופה הטובה ביותר"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בחודש שעבר: דיווח על ניסוי טילים של קוריאה הצפונית בחודש שעבר)

קוריאה הצפונית מעודדת לאחרונה את אזרחיה לאכול בשר כלבים שאותו היא מגדירה כמזון בריאותי בימי הקיץ. מאז סוף חודש יוני, כלי תקשורת במדינה הקומוניסטית פרסמו ידיעות רבות על הסגולות שבבשר כלבים.

תחנת הרדיו "טונגיל ווייס" דיווחה לפני עשרה ימים כי תבשיל כלבים הוא "התרופה הטובה ביותר". "יש אמרה ישנה שאומרת שאפילו חתיכה מבשר כלבים יכולה להיות תרופה טובה במהלך הימים הללו", נטען בדיווח של התחנה.

תחנת השידור המרכזית של קוריאה הצפונית שידרה תחרות אוכל בבירה פיונגיאנג בחודש שעבר, שם המשתתפים הכינו מנות שונות שכללו בשר כלבים. "התחרות הציגה חלק מהמסורת ומהמנהגים הנפלאים שלנו", נטען. "זה קורה במקביל לשיפור באורח חיינו ובתרבות האוכל שלנו כחלק מהמטרה לבנות חברה סוציאליסטית ברמה גבוהה".

עוד ידיעות מהעולם:
אוסטריה: תשעה פליטים מעיראק חשודים באונס קבוצתי של צעירה
השחרור הגדול בתקופת אובמה: ארה"ב העבירה 15 אסירים מגואנטנמו
סין: משאית בטון חצתה נתיב ומחצה שני נוסעים - שחולצו בחיים

קים ג'ונג און, מנהיג קוריאה הצפונית. 10 במאי 2016. AP
בשכנה מדרום המנהג פחות נפוץ. מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און/AP

בחודש שעבר דיווחה תחנת הטלוויזיה הממלכתית כי מסעדת בשר כלבים שנפתחה מחדש בבירה "מצליחה בהפיכת בשר כלבים למיוחד יותר". ביוני פרסם ערוץ יוטיוב המשמש שופר של המשטר של קים ג'ונג און כי לבשר כלבים יש יותר ויטמנים מאשר לבשר עוף, חזיר, בקר וברווז וכי הוא טוב לקיבה. הוא הסתמך על כתבים מתקופת ממלכת ג'וסון, שהתקיימה בין 1392 ל-1910.

עוד נטען כי יש להכות למוות כלבים ולהסיר את עורם לפני בישולם כדי שטעם הבשר יהיה טוב יותר. בשכנה מדרום המנהג נחשב שנוי במחלוקת והוא הוביל למחאה מצד פעילי זכויות בעלי חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully