וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שולף סכין ודוקר צעיר במסעדה בטיילת בבת ים

16.8.2016 / 12:10

תושב העיר בן 20 מואשם כי דקר צעיר ארבע פעמים בבטן ובגב במסעדה ברחוב בן גוריון ופצע אותו באורח בינוני. המשטרה פרסמה את צילומי האבטחה ומבקשת סיוע באיתור חשודים נוספים

עריכה: אוהד פיטר

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד תושב בת ים בן 20 בגין דקירה במהלך קטטה בחוף הים בעיר, לפני כשבוע וחצי. הצעיר נפצע באורח בינוני והובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם הוא עדיין מאושפז. בקטטה השתתפו חשודים נוספים שטרם אותרו וזהותם לא ידועה.

מחקירת האירוע, שאירע ב-6 באוגוסט ברחוב בן גוריון בבת ים, עולה כי הנאשם וקורבן הדקירה, תושב חולון בן 26, היו מעורבים בקטטה בחוף הים. לאחר מכן, לפי כתב האישום, נכנסו השניים למסעדה, שם ניגש הנאשם זמן קצר לאחר מכן לדלפק, שלף ממנו סכין, ניגש אל הקורבן שישב על הבר ודקר אותו ארבע פעמים בבטן ובגב.

מחקירת האירוע עלה כי בין הדוקר והנדקר אין היכרות מוקדמת, ושניהם היו שתויים באותו הערב. עם זאת, לא נמסר מידע בנוגע לרקע שהוביל לפרוץ הקטטה. המשטרה מבקשת מכל היודע דבר על האירוע או יש בידיו פרטים נוספים שיכולים לסייע בחקירה ובאיתור החשודים הנראים בסרטון ממצלמות האבטחה, לפנות למשטרת מרחב איילון או לכל תחנת משטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
נורה לעיני בתו בת השנתיים: פוענח רצח על רקע נקמת דם במזרח ירושלים
"מפחדים ללכת לישון": תושבים בנגב חוששים בשל גל פריצות חמור
צילמו מתלוננת בעירום ושלחו בווטסאפ: שני שוטרים הואשמו בעבירות מין

קטטה המונית ברחוב בן גוריון, בת ים, 6 באוגוסט 2016. חטיבת דובר המשטרה
לדברי המשטרה, הנאשם והקורבן היו שתויים. המסעדה שבה אירעה הדקירה/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully