וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה לעיני בתו בת השנתיים: פוענח רצח על רקע נקמת דם במזרח ירושלים

16.8.2016 / 10:00

הגבר, בן 32 מראס אל-עמוד, נורה כמה פעמים לאחר שיצא מרכבו בשכונה הפלסטינית בתחילת החודש. לפי הצהרת התובע, החשוד נקם את מותו של אביו, שנהרג בקטטה שבה היה מעורב הנרצח. "נמנעה שרשרת אירועי אלימות נוספים"

יהודי בן 34 נפצע בינוני מדקירה בשכונת ראס אל-עמוד במזרח ירושלים, נובמבר 2012. עומר מירון
אביו של החשוד נהרג בקטטה ב-2014. כוחות משטרה בראס אל-עמוד/עומר מירון

הפרקליטות תגיש היום (שלישי) הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד תושב שכונת סילוואן שבמזרח ירושלים בן 24, בגין רצח גבר בן 32 בראס אל-עמוד לפני כשבוע וחצי. מהממצאים של צוות החקירה המיוחד (צח"מ) שהוקם במרחב קדם של המשטרה בעקבות האירוע עולה כי הוא התרחש על רקע נקמת דם. החשוד נעצר תוך זמן קצר, מחשש לאירועי אלימות נוספים על רקע זה.

מחקירת האירוע עלה כי ההרוג הגיע ב-5 באוגוסט לבית קרובי משפחתו בראס אל-עמוד, ועמו בתו בת השנתיים. כשיצא ממכוניתו, התקרב לעברו החשוד כשברשותו שני אקדחים והחל לירות לעברו. למרות שניסה להימלט, הצעיר המשיך לירות לעברו עד שהתמוטט.

עוד בוואלה! NEWS:
הגופה שנטמנה בשדות סברס: כך פוענחה תעלומת העבריין הנעדר
חשד: סכסוך בין עבריינים לבעל חנות נרגילות הוביל לרצח הכפול
אם הצעיר שנרצח בגלל ויכוח בכביש: "שהרוצח ימות כמו הבן שלי"

מטה מחוז ירושלים במשטרה. דניאל אליסטר, דניאל אליסטר
אחיו של החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. מטה משטרת מחוז ירושלים/דניאל אליסטר, דניאל אליסטר

על פי ממצאי החקירה, היורה צעק כי זו נקמה על רצח אביו, ומיד לאחר מכן נכנס למכוניתו ונמלט מהמקום. הפצוע הובהל לעמדת משמר הגבול בראס אל-עמוד, שם נמסר לשוטרים כי הוא נורה כמה דקות קודם לכן על ידי החשוד שנמלט. הוא פונה לבית החולים, שם מת מפצעיו כעבור זמן קצר.

החוקרים עצרו שני אחים, בניו של תושב סילוואן שנהרג בקטטה בשנת 2014, שבה היה מעורב ההרוג. הנרצח אף נעצר בעבר בעקבות הקטטה אולם שוחרר מחוסר ראיות. שני האחים נחקרו בחשד לרצח, ומחקירתם ומחומר הראיות עלה כי האח בן ה-24 הוא החשוד המרכזי. החשוד השני שוחרר בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה רגישה ומורכבת, שהובילה תוך זמן קצר למעצר חשוד ברצח. "הפענוח המהיר של הרצח ומעצר החשוד מנע שרשרת של אירועי אלימות חמורים נוספים שהיו עלולים לפרוץ על רקע נקמת דם", הוסיפו. "החקירה המקצועית והמורכבת שבסיומה גובשה תשתית ראייתית הובילה להגשת הצהרת תובע נגד החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully