וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופה שנטמנה בשדות סברס: כך פוענחה תעלומת העבריין הנעדר

עד שגויס במסגרת חקירת תשעה מעשי רצח, שבהם חשודים אנשי ארגוניהם של מוסלי ואברג'יל הוביל את השוטרים למקום קבורת ג'ורדן אזולאי שנעלם ב-2011. מציאת הגופה סייעה בפענוח מקרי רצח נוספים. היום הוגש כתב אישום ראשון בפרשה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

עד מרכזי שגייסו חוקרי היאחב"ל הוביל לפני כמה שבועות את בלשי המשטרה לכביש הגישה בקיבוץ פלמחים, שם הצביע על נקודה בשטח פתוח בשדות הסברס והצהיר כי שם נקבר העבריין ג'ורדן אזולאי, הנעדר מאז 2011. הבלשים סימנו את המקום, בקטע שבין ראשון לציון לקיבוץ פלמחים, חפרו בו ומצאו עצמות אדם שחשפו את אחת התעלומות המורכבות שייצר עולם הפשע הישראלי בשנים האחרונות.

כמה ימים לאחר שנחשפו העצמות לפני כחודש, בדיקות מעבדה אישרו כי אכן מדובר בשרידי גופתו של אזולאי שנרצח ונקבר במקום. באמצעות גיוס העד ואיתור גופתו של אזולאי, התקדמו החוקרים משמעותית לקראת פענוח תשעה מעשי רצח שאירעו בשנים האחרונות באזור המרכז, והיו קשורים ליריבות בין ארגוני הפשיעה של אלי מוסלי ואיציק אברג'יל. מעשי הרצח שעליהם נאסף עוד מידע בעת האחרונה הם של ג'ורדן אזולאי, דורון מזרחי, שרון מזרחי, משה נחאייסי, מור אלגרבלי, איציק גפן, אבי דוד, בר כהן ורמי אמירה.

במסגרת הפרשה, המכונה 1131, נעצרו בכירים בארגוניהם של מוסלי ואברג'יל, ובראשם העבריין מוטי חסין, הנחשב ליורשו של אברג'יל בניהול ארגון הפשע. יחד עם חסין נותרו במעצר 12 חשודים נוספים, וביאחב"ל סבורים כי נגד חלקם קיימות כבר די ראיות להגשת כתבי אישום. היום הוגש כתב האישום הראשון בפרשה.

עוד בנושא:
הותר לפרסום: בכיר בארגון פשע החשוד במעורבות ב-3 מעשי רצח נמלט מהארץ
התפתחות בפרשת החיסולים בעולם התחתון: נמצאו שרידי גופת נעדר מ-2011

ג'ורדן אזולאי, שרידי גופתו אותרו לאחר שנעדר משנת 2011. אתר פוסטה, ספק 500
שרידי גופתו אותרו בשטח הפתוח ונבדקו במעבדה. אזולאי/ספק 500, אתר פוסטה

במסגרת הפרשה גייסה המשטרה עד מדינה שבעבר היה מקורב לעבריין בכיר בארגונו של אברג'יל. העבריין נמלט מהארץ ואף נעצר עם אברג'יל כמה פעמים, אך השניים הסתכסכו. על פי החשד, החשוד הנמלט הופקד על הניסיון לשמור על שליטתו של אברג'יל באזור חרף ניסיונות האחים מוסלי להשיגה.

עם זאת, שורה של חיילים צעירים בארגון ניסו לערוק לארגונם של האחים מוסלי, שהפך לאלטרנטיבה קורצת לעבריינים מקומיים. אלי נעים, עבריין ירושלמי בכיר, שימש בתפקיד המגייס בארגון של האחים מוסלי וסייע להם בצירוף עבריינים שעבדו אצל העבריין הנמלט.

במשטרה חושדים כי החשוד שברח מהארץ הוא זה שביצע רבים מהחיסולים שהתרחשו באותה התקופה, 17 לפחות, בשלוש הערים. כמו כן, לפי הערכות, עד המדינה סיפק למשטרה מידע על שני קורבנות נוספים שחוסלו בתקופת רצח אזולאי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תיקי פרשת 1131, בית המשפט השלום ראשון לציון. 11 ביולי 2016. ניב אהרונסון
רוב פרטי הפרשה עדיין אסורים בפרסום/ניב אהרונסון

כתב האישום הראשון במסגרת הפרשה הוגש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אבי ניסני, בן 31 מבת ים, בגין גרימת נזק בחומר נפץ, החזקת נשק, קבלת נכסים שהושגו בעוון, קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה במזיד לרכב ועוד. האישום מתבסס ברובו על עדותו של עד המדינה שגייסה הפרקליטות. העד טען כי ניסני התוודה בפניו על העבירות, ואף ציין כי במהלך אחד מהאירועים שנזכרים בכתב האישום הוא נחבל ברגלו ונזקק לגבס. ניסני שמר על זכות השתיקה בחקירותיו.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עורכי הדין יוסי קורצברג וארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל אביב, ניסני קיבל רימון רסס שנגנב מצה"ל, אשר ידע שהושג לא כחוק. נכתב כי בסוף חודש דצמבר 2014 הוא השליך את הרימון לעבר חצר של דירת גן בראשון לציון, כאשר בני הבית לנו בו. הרימון גרם לנזק ובעת השלכתו ניסני נחבל ברגלו ונזקק לטיפול בבית החולים וולפסון בחולון.

בנוסף לכך, ניסני מואשם כי בתחילת אותו חודש גנב רובה m-16 מרכב של קצין בבת ים. לפי כתב האישום, הוא הגיע לרכב באישון לילה בעזרת שותף לעבירה שהרכיב אותו על אופנוע, פרץ אותו בעזרת אבן ונמלט מהמקום עם חברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully