וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת החיסולים בעולם התחתון: נמצאו שרידי גופת נעדר מ-2011

14.7.2016 / 15:02

המשטרה בודקת אם מדובר בשרידי הגופה של ג'ורדן אזולאי, שנעדר זה חמש שנים במסגרת מלחמת ארגוני הפשיעה של יצחק אברג'יל, יוסי שי ואלי מוסלי. יתר פרטי החקירה אסורים בפרסום

עריכה: אביב אירגז

המשטרה איתרה שרידי גופה, ככל הנראה של ג'ורדן אזולאי, שנעדר מ-2011 במסגרת מלחמת ארגוני הפשיעה של יצחק אברג'יל, יוסי שי ואלי מוסלי - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. שרידי הגופה הועברו לבדיקה לצורך זיהוי. מדובר בהתפתחות נוספת בפרשה 1131, שפרטיה עדיין אסורים בפרסום.

במסגרת הפרשה, שבמרכזה מקרי הרצח של אזולאי, של שרון מזרחי ב-2012 ושל איציק גפן באותה השנה, גייסה המשטרה עד מדינה שבעבר היה מקורב לעבריין בכיר בארגונו של יצחק אברג'יל. העבריין נמלט מהארץ ואף נעצר עמו כמה פעמים, אך הסתכסך איתו. בנוסף לכך, נעצרו שישה חברי ארגון פשיעה בחשד למעורבות בשלושת מעשי הרצח.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הפרקליטות חשפה: יש חשודים נוספים ברצח שבו הואשמו אנשי ארגון מוסלי
מתחת לאף: החשוד המרכזי צפה בדיון בבית המשפט - ונמלט ממעצר
מזכ"ל הסתדרות המורים יעמוד לדין בכפוף לשימוע בגין שוחד וסחיטה

תיקי פרשת 1131, בית המשפט השלום ראשון לציון. 11 ביולי 2016. ניב אהרונסון
התפתחות משמעותית. פרשת 1131/ניב אהרונסון

על פי החשד, החשוד הנמלט הופקד על הניסיון לשמור על שליטתו של אברג'יל באזור חרף ניסיונות האחים מוסלי להשיגה. עם זאת, שורה של חיילים צעירים בארגון ניסו לערוק לארגונם של האחים מוסלי, שהפך לאלטרנטיבה קורצת לעבריינים מקומיים. אלי נעים, עבריין ירושלמי בכיר, שימש בתפקיד המגייס בארגון של האחים מוסלי וסייע להם בצירוף עבריינים שעבדו אצל העבריין הנמלט.

במשטרה חושדים כי החשוד שברח מהארץ הוא זה שביצע רבים מהחיסולים שהתרחשו באותה התקופה, 17 לפחות, בשלוש הערים. כמו כן, לפי הערכות, עד המדינה סיפק למשטרה מידע על שני קורבנות נוספים שחוסלו בתקופת רצח אזולאי.

קבוצת העבריינים שנעצרה שויכה על פי החשד לא רק לארגונו של אברג'יל, אלא גם לעבריין מוטי חסין, וניהלה מאבק מול ניסיונות של חברים לעבור לארגונם של האחים מוסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully