וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: החשוד המרכזי צפה בדיון בבית המשפט - ונמלט ממעצר

13.7.2016 / 19:15

במהלך הארכת מעצרן של שתי חשודות בגניבה וסחיטה, השופטת הכריזה כי חשוד נוסף שהפעיל את השתיים וסייע להן מוגדר עבריין נמלט. אלא שכל העת ישב אותו חשוד באולם וצפה במתרחש מהצד, מבלי שהחוקרים מבחינים בו. עד שחשודה תהתה מדוע חשוד שנוכח באולם לא נעצר - הוא כבר נמלט

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
כמו סצנה שנלקחה מסרט. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

המשטרה מציגה - מתחת לאף, גרסת המציאות: הסצנה שהתרחשה היום (רביעי) באולם הדיונים 307 בבית משפט השלום בתל אביב, יכול היה בקלות להילקח מסרט של לואי דה פינס. הכול החל כאשר שוטרי מרחב דן, בפיקודו של ניצב משנה שי אזולאי עצרו אתמול שתי צעירות, בת אל לוי ורחל אלמקיאס, בחשד שגנבו כסף ומכשיר טלפון סלולרי, וכן סחטו באיומים רכוש מנהג מונית שהזמין את הצעירות לבית מלון שבו התארח, כדי לקבל עיסוי.

לפי החשד, שתי הצעירות - בנות 26 ו-20 - הגיעו עם הגבר למצב אינטימי, שבמהלכו הצליחו לגנוב ממנו את הרכוש, ומי שלכאורה הפעיל אותן היה אדם אחר, שזהותו ידועה למשטרה. לפי החשד, אותו גבר נכנס לחדר בהפתעה, צילם את המעשה וכך נסחט נהג המונית שחשש שהתיעוד יופץ.

יתרה מזאת, שופטת המעצרים של תל אביב, רונית פוזנסקי כץ, הוציאה נגד החשוד הנוסף צו מעצר ולבקשת המשטרה הכריזה עליו עבריין נמלט. בין היתר, טענו החוקרים שיש להם צורך לאתר את החשוד הנוסף שהפעיל את השתיים, כדי לקדם את החקירה.

חוקר המשטרה רס"ב גיא קלדרון, טען כי קיים חשד שהשלושה - שתי העצורות והחשוד הנוסף, שטרם נעצר - פעלו באותה דרך במקרים נוספים, וייתכן שישנם גברים נוספים שנעקצו וטרם התלוננו.

"מדוע החשוד יושב באולם ולא עוצרים אותו?"

בשלב זה, בעוד הדיון מתנהל באולם הקטן של השופטת פוזנסקי, נכנס גבר שהתיישב לבדו באולם הדיונים וצפה במתרחש. כשהדיון הסתיים, החליטה השופטת להאריך את מעצרן של השתיים עד יום שישי, תוך שהיא קובעת: "על פי החשד, החשודות קשרו קשר עם אחר, ויחדיו גנבו מהמתלונן רכוש ובנוסף סחטו אותו באיומים, כל זאת במסגרת הקשר, ביחד עם אחר אשר טרם נתפס. לא ניתן להתעלם מהחומרה של המעשים המיוחסים לחשודות, כמו גם מפעולות החקירה שעל המשטרה לבצע על מנת להתקדם בהבנת המעשים המיוחסים לחשודות, כמו גם איתורו של החשוד הנוסף".

כשסיימה השופטת להקריא את החלטתה, פנו שתי החשודות ושאלו מדוע החשוד שהמשטרה מחפשת - יושב באולם לבדו, ואיש משני החוקרים לא עוצר אותו. כשהבינו החוקרים את המתרחש, זה כבר היה מאוחר מדי - החשוד נעלם מהאולם, וכל ניסיונות השוטרים לסרוק את בית המשפט כדי לאתרו לא צלחו.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בחקירה מתנהלת ואנו מנועים למסור פרטים נוספים בעניינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully