וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: דובה הצילה את גוריה שנסחפו בזרם נהר באלסקה

15.8.2016 / 12:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום לראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, לאחיו עופר שמעוני, ולחשודים נוספים כי היא שוקלת להגיש נגדם כתבי אישום בכפוף להליכי שימוע. לחשודים מיוחסים חשדות לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס והלבנת הון.

העיתונאית במבי שלג הלכה הלילה לעולמה. שלג עבדה כעורכת המגזין "ארץ אחרת", ובעבר פרסמה טורי דעות ב"מעריב" וב-"ידיעות אחרונות". פוליטיקאים ועיתונאים רבים ספדו לה ובהם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאמר כי שלג הייתה "דמות מיוחדת בנוף השיח הישראלי".

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום כתב אישום נגד שני השוטרים מאשדוד שפגעו מינית בשתי נשים שהגיעו להתלונן בתחנה. על פי כתב האישום, השניים שידלו מתלוננת אחת להיחשף מולם בעירום. למתלוננת אחרת אמר אחד השוטרים כי היא מושכת בעיניו.

אימא דובה נכנסv לנהר גועש באלסקה כדי להציל את שני גוריה שנסחפו בזרם. משפחת הדובים דגה דגי סלמון בנהר, כשלפתע נפלו הגורים למים ונסחפו במפל קרוב. האם לא היססה, רצה על גדת הנהר ותפסה אותם בזמן. הסרטון הפך כצפוי לוויראלי עם יותר ממיליון צפיות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה במידות החום. מחר – הקלה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully