וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניסיון לפתור את מצוקת המים בשומרון: נחנכה תחנת שאיבה באריאל

15.8.2016 / 19:26

כדי להתמודד עם המחסור, נחנך הקידוח שאמור לספק 5,000 מ"ק מים ביום. "המשבר הוא תוצאה של הזנחה", טען השר שטייניץ. ראש מועצת שומרון: "מביך שחוגגים על כך שמקבלים את מה שמגיע להם "

עריכה: שניר דבוש

קידוח המים "אריאל 1" באריאל שבשומרון נחנך הבוקר (שני) בנוכחות שר האנרגיה והמים יובל שטייניץ, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ומנכ"ל חברת מקורות, שמעון בן חמו. הקידוח שעליו עבדה חברת "מקורות" אמור לספק 5,000 מ"ק ביום ולנסות לתת מענה למצוקת המים באזור, חרף העובדה כי מחסור המים עומד על כ-15,000 מ"ק ביום.

"משבר המים החריף והמצוקה הם תוצר של הזנחה", אמר השר שטייניץ בטקס החניכה, "אפשר להבין את ההזנחה, אבל אי אפשר לקבל אותה. החובה שלנו היא לספק צרכים בסיסיים ומים זה הצורך הכי בסיסי".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צילמו מתלוננת בעירום ושלחו בווטסאפ: שני שוטרים הואשמו בעבירות מין
שורת מינויים בצה"ל: מפקד חדש לשייטת 13, לצנחנים ולגבעתי
כוחות הביטחון הרסו את בית המחבל שרצח את הנערה הלל יפה אריאל

חניכת קידוח המים אריאל 1 בשומרון. 15 באוגוסט 2016. אידית דרויאן, מערכת וואלה! NEWS
"מסמל שינוי כיוון". חניכת קידוח המים, היום/מערכת וואלה! NEWS, אידית דרויאן

סגן השר דהן הוסיף: "הקידוח מסמל שינוי כיוון. תושבי השומרון אינם סוג ב' אלא סוג א' והם אינם שונים ממי שגר בבאר שבע או בתל אביב. כפי שבערים האלו ברור שיש מים בברזים, כך גם כאן בשומרון". לדבריו, "אנחנו פועלים לשינוי מדיניות שיהודה ושומרון יהיו חלק ממדינת ישראל ואנחנו לא מתביישים לומר זאת. הממשלה תשנה את מה שהיה עד היום".

"אני מוכרח לציין שיש משהו מביך בחגיגה על כך שתושבי ישראל יקבלו את מה שמגיע להם בברזים - מים", תקף ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. "קידוח המים באריאל יפתור שליש מבעיית המים בשומרון, הן אצל הישראלים והן אצל הערבים. אבל אנחנו מצפים לפתרון ארוך טווח. התושבים לא צריכים להתחנן לזכות אלמנטרית כמו מים ואני שמח שהאמת הזו מחלחלת גם כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully