וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 6 הכה למוות את אחותו בת השבועיים בפלורידה; אמו נעצרה

14.8.2016 / 8:57

אם לשלושה השאירה את ילדיה ברכב לבד, במה שהסתיים כטרגדיה נוראה. הילד הרביץ לתינוקת וגרם לה חבלות רבות ושברים בגולגולת שהובילו למותה. האם ששהתה בחנות בזמן האירוע, הואשמה בהריגת בתה

קתלין מארי סטיל, תושבת פלורידה שבארצות הברית המואשמת בהריגת בתה לאחר שבנה בן השש הכה אותה למוות. 14 באוגוסט 2016. AP
בעלת היסטוריה בעייתית של טיפול לקוי בילדיה. הנאשמת סטיל/AP

ילד בן שש במדינת פלורידה שבארצות הברית היכה למוות את אחותו התינוקת בת שבועיים בלבד, לאחר שאמם של השניים השאירה אותם ברכבה עם אח נוסף, בן שלוש. המקרה, שאירע ביום חמישי האחרון, התרחש בעת שהאם הלכה לתקן את הטלפון הסלולרי שלה בחנות בעיר סנט פטרסבורג והותירה את הילדים במכוניתה למשך קצת יותר מחצי שעה.

האם, קתלין מארי סטיל בת ה-62, נעצרה והואשמה בהריגת בתה. השריף המחוזי, בוב גולטיירי, אמר לסוכנות הידיעות אי-פי כי מחקירת המקרה עולה כי הילד בן השש החל להכות את התינוקת, שלא הפסיקה לבכות. "הוא הניף אותה סביב כאילו הייתה בובת סמרטוטים. היא הייתה ממש בטראומה. הייתה נפיחות גדולה בפניה וגולגולתה נשברה בכמה מקומות", אמר גולטיירי. הוא הוסיף כי הילד אינו נחשב אחראי למקרה, אלא אמו – שבהופעתה בפני שופט ביום חמישי טענה כי אינה מבינה את ההאשמות נגדה.

לטענת השריף, על אף שהאם זיהתה את המקרה, היא לא התקשרה למשטרה או למוקד החירום אלא קראה לאחת משכנותיה, אחות במקצועה. האחרונה ראתה מיד כי התינוק ללא רוח חיים וניסתה לבצע בו פעולות החייאה עד הגעתם של שירותי ההצלה. עוד טען כי הילד עצמו הוא "מבריק ובוגר לגילו", וכי הוא אף הזכיר לאמו על משימות חשובות – כמו חידוש חוזה השכירות למכוניתם. "הדברים שאמר ורמת המודעות שלו די מדהימים. כששומעים אותו מדבר לא חושבים שהוא בן שש", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
אימאם מוסלמי ואדם נוסף נורו למוות מחוץ למסגד בניו יורק
שיטפונות קטלניים בלואיזיאנה: שניים נהרגו, מאות חולצו מבתיהם
28 אלף אזרחי ונצואלה חצו את הגבול לקולומביה כדי לרכוש מוצרי יסוד

השריף ציין כי האם מגדלת את שלושת ילדיה לבד מאז שבעלה נפטר מסרטן לפני חמש שנים. את בנה בן השלוש ואת התינוקת שנהרגה הביאה לעולם בהפריה מלאכותית מזרע שבעלה הקפיא לפני מותו. שני הבנים הגדולים הועברו להשגחת גורמי רווחה ופרקליטה של סטיל אמר שלא יתנגד לצו בית משפט שיאסור עליה לבוא במגע עם ילדים מתחת לגיל 18.

נראה כי לסטיל הייתה היסטוריה ארוכה של טיפול לקוי בילדיה. בתחילת החודש היא עברה עמם להתגורר במלון לאחר שביתם עלה באש, ובמהלך שהותם במלון הופעלה באחד הלילות אזעקת שריפה וסטיל יצאה במהירות מהחדר עם בתה התינוקת במנשא, אך הפילה אותה בטעות. התינוקת פונתה לבית חולים ושהתה שם במשך שני לילות עם חבלה קלה בראשה. המקרה דווח לרשויות הרווחה אך הבדיקה העלתה כי מדובר בתאונה. כמו כן, ימים ספורים קודם לכן התקבלה שיחת טלפון אנונימית בשירותי הרווחה, לפיה ילדיה הגדולים של סטיל רצים ללא השגחה ובפראות ברחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully