וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה נוספת בג'ודו וישראלית בגמר קפיצה משולשת | כותרות השבת

אורי ששון ניצח את יריבו מקובה, בעוד שחנה קנייזבה מיננקו העפילה לגמר הקפיצה המשולשת. בשווייץ שישה בני אדם נפצעו מהצתה ומדקירה ברכבת במזרח המדינה. הכותרות שעשו את השבת

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון זכה במדליית ארד

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון זכה שלשום במדליית ארד בתחרות מעל 100 קילוגרם. ששון ניצח בקרב על המדליה בבית הניחומים את הג'ודוקא מקובה אלכס גרסיה מנדוסה, לאחר שספג עונש אחד לעומת שני עונשים שספג יריבו. זוהי מדליית ארד שנייה השבוע של ישראל מבית הניחומים בג'ודו. ירדן ג'רבי עשתה את זה מוקדם יותר השבוע במשקל של עד 63 קילוגרם.

השמחה על זכייתו של ששון לא דילגה על המערכת הפוליטית. רבים אמנם טרם התייחסו להישג בשל העובדה שהתחרות נערכה לאחר כניסת השבת. עם זאת, יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, מיהר לכתוב בפייסבוק: "אורי ששון אתה אלוף אמיתי. איזו גאווה!!!". ח"כ ציפי לבני בירכה גם היא את ששון וכתבה בטוויטר: "איזו שמחה! אורי ששון ספורטאי אמיתי". היא התייחסה להתנגדותו של המתמודד המצרי אסלאם א-שהאבי ללחוץ לששון את היד לאחר שהפסיד לו מוקדם יותר, וציינה: "אנחנו בארץ לא רק לוחצים לך את היד, אלא מחבקים אותך בגאווה גדולה. שאפו".

חנה קנייזבה מיננקו עלתה לגמר הקפיצה המשולשת

חנה קנייזבה מיננקו השיגה אתמול את הכרטיס לגמר הקפיצה המשולשת. מיננקו, שסיימה רביעית באולימפיאדת לונדון 2012 וזכתה במדליות כסף באליפות העולם (2015) ובאליפות אירופה (2016), נפסלה בשני הניסיונות הראשונים שלה אך הצליחה להשיג תוצאה של 14.20 מטר בקפיצה האחרונה והמכרעת שלה, שהספיקה כדי להעפיל מהמקום השמיני.

בגמר, שייערך בלילה שבין ראשון לשני בשעה 2:55 לערך, תנסה הישראלית להציג את יכולת השיא שלה ולהתקרב לשיאה האישי (14.78 מטר) כדי לזכות במדליה אולימפית ראשונה בקריירה.

חשד לפיגוע ברכבת בשוויץ: שישה נפצעו מהצתה ומדקירה באזור ציריך

לפחות שישה בני אדם נפצעו אתמול (שבת), חלקם באורח אנוש, במתקפה בקרון רכבת בעיירה סלז, בקנטון סן גלן שבצפון-מזרח שוויץ על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, אזרח שוויצרי בן 27 שנשא סכין הצית את קרון הרכבת.

בין הפצועים, ילד בן שש ונער בן 17, וככל הנראה שלוש נשים. על פי המשטרה המקומית, חלקם נפגעו מהאש וחלקם מדקירה. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לזירת האירוע, כמו גם צוותי רפואת חירום. טרם התבררו נסיבות המקרה ולא נמסר מה עלה בגורלו של התוקף.

רצח כפול: שני גברים בני 30 ו-37 נורו למוות בלוד

שני גברים בני 37 ו-30 - נסעיר מסעוד, תושב לוד, וגבר נוסף תושב הכפר חרבתא שבגדה המערבית, נורו שלשום בלילה למוות ברחוב החלוץ שבלוד, בסמוך למתחם השוק בעיר. תחילה נפצעו השניים באורח קשה ופונו בידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נקבע מותם.

כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה בחשד לרצח. במשטרה סבורים כי הרקע למעשה הוא סכסוך עסקי, וכי מסעוד - בעל חנות לייצור מוצרי נרגילה, הסתכסך עם כמה גורמים עברייניים ועסקיים בלוד. טרם נעצרו חשודים במעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נשים הסירו רעלות, גברים גילחו זקן: חגיגות שחרור מדאעש בסוריה

כ-2,000 אזרחים סורים שוחררו אתמול, לאחר שנלקחו בשבי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בזמן נסיגת לוחמי הארגון מאזור מנבג', שבצפון המדינה. השחרור ההמוני גרר ביטויי שמחה רבים ובהם גילוח זקנים, דמעות של אושר וכמה נשים שאף הסירו את הרעלות שלהן, אותן נאלצו לעטות תחת משטר "המדינה האסלאמית".

המתקפה על מנבג' החלה לפני כחודשיים וחצי ונעשתה בסיוע של מתקפות אוויריות של הקואליציה הבינלאומית למאבק בדאעש, בהובלת ארצות הברית. לאחר כשלושה שבועות הצליחו הכוחות להיכנס לעיר, אך אנשי דאעש הצליחו לבלום אותה תוך שימוש במחבלים מתאבדים ובמכוניות תופת.

קריקטורה חדשה נגד מוסלמים הובילה לאיומים על עורכי שרלי הבדו

צוות הכותבים של כתב העת הסאטירי הצרפתי "שרלי הבדו" ממשיכים לעורר סערות עם שערים שנויים במחלוקת. בגיליון שהופץ ביום רביעי האחרון הוקדש השער להחלטה של ראש עיריית קאן לאסור על לבישת "בורקיני" – בגד ים מלא עם כיסוי ראש לנשים מוסלמיות – בחופי הים של עיר הנופש בריביירה הצרפתית. שלושה ימים בלבד לאחר יציאתו של כתב עת לחנויות, כבר דיווחו חברי המערכת למשטרה על איומים שהם מקבלים על חייהם.

בשער השנוי במחלוקת צוירה קריקטורה של זוג, גבר ואישה, מוסלמים, בחוף הים כשהם רצים לכיוון המים. השניים עירומים, כאשר איבר מינו של הגבר נראה מבין הזקן הארוך שלו והאישה העירומה עוטה כיסוי ראש. כיתוב התמונה הוא: "מוסלמים, תשתחררו". הקריקטורה הצליחה להרגיז כמה קוראים שכבר הספיקו לאיים על חייהם של חברי המערכת בעמוד הפייסבוק של כתב העת.

על רקע המתיחות סביב הסגרת גולן: "ביידן יגיע לביקור בטורקיה"

סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, צפוי להגיע לביקור בטורקיה ב-24 באוגוסט – כך הודיע אתמול ראש ממשלת טורקיה, בינאלי יילדרים, בשיחה עם כלי תקשורת במדינה. ככל הנראה, ביידן יגיע לביקור בליווי שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי. גורמים אמריקניים טרם אישרו שהביקור אכן ייערך.

בשיחה עם העיתונאים הבהיר יילדרים כי היחס של ארצות הברית לבקשת ההסגרה הטורקית של איש הדת פתהוללה גולן השתפר. גולן, המואשם בתכנון ניסיון ההפיכה הכושל בחודש שעבר, נמצא בפנסילבניה שבארצות הברית. טורקיה ביקשה כבר כמה פעמים מארצות הברית שתסגירוֹ לידיה, והנושא השנוי במחלוקת עורר לא אחת חיכוכים בין המדינות במהלך החודש האחרון.

(עדכון ראשון: 20:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully