וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אדם נפגע ב"פגע וברח", דימם למוות במשך שעה - ונשדד

מצלמות אבטחה בניו דלהי תיעדו את התקרית הקשה, שבמהלכה פגעה מסחרית בהולך רגל. הוא שכב לצד הכביש כששום מכונית חולפת לא עצרה לסייע לו. אדם אחד ניגש אליו רק כדי לגנוב את הטלפון שלו

עריכה: טל רזניק

אדם שנפע בתאונת "פגע וברח" בניו דלהי, בירת הודו, היה שרוע על הכביש במשך שעה ודימם למוות בזמן שיש לא סייע לו - כך מסרה המשטרה. בתיעוד של מצלמות אבטחה באזור נראה עובר אורח ששודד מהקורבן את הטלפון הסלולרי שלו.

הקורבן היה בדרך לביתו אחרי שסיים את עבדותו, אז לפי הדיווחים, נפגע מכלי רכב מסחרי. בתיעוד נראות מכוניות רבות חולפות על פניו ללא שאף אחת מהן עוצרת. התקרית עוררה בהודו דיון על הערכים של החברה המודרנית.

בסרטון מתועד רגע הפגיעה באדם שהלך בצדי הכביש בסביבות השעה 5:30. נהג המסחרית נצפה יוצא ממנה רק לכדי לחזור אליה ולנסוע מהמקום ללא להזעיק עזרה. בהמשך נראה אדם מתקרב לגופה ושודד את הטלפון הסלולרי שלו לפני שהתרחק.

לקריאה נוספת בנושא
"אשת הברזל" ההודית סיימה את שביתת הרעב שלה – לאחר 16 שנים
כדי להפחיד את הקורבנות, אנסים בהודו מוכרים תיעוד של מעשיהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אחרי שעה וחצי הוא פונה לבית חולים, שם נקבע מותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק כעבור שעה וחצי פינתה המשטרה את האדם שנדרס, אולם בבית החולים קבעו את מותו. כלי תקשורת מקומיים זיהו אותו כמטיבול, שעבד כנהג ריקשה במהלך היום וכמאבטח בלילה. במשטרה מנסים לאתר את הנהג הפוגע ואת הגנב.

שוטר שהתראיין בנושא לעיתון "הינדוסטאן טיימס" כי ייתכן שרוב האנשים שהתעלמו מהאירוע עשו זאת מאחר שסברו כי האדם הפצוע שיכור. ברשתות החברתיות היו פחות סלחנים. אחד מהם כתב כי "זאת בושה אדירה לקהילה שאירע בה מקרה כה לא-אנושי ונורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully