וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהגת מנסה לצאת מחניה - ודוהרת לתוך סניף בנק הומה בחדרה

שלומי גבאי

11.8.2016 / 19:51

הנהגת לחצה מסיבה לא ברורה על דוושת הגז ונכנסה לסניף בנק יהב ברחוב הנשיא בעיר. מכוניתה ניפצה את הזגוגיות ועצרה במרחק קטן מהלקוחות הרבים ששהו בסניף. "חשבנו שזה אירוע לאומני, בנס איש לא נהרג פה"

עריכה: עמרי וייס

נהגת בשנות ה-50 לחייה ניסתה אתמול (רביעי) לצאת עם מכוניתה מחניה, אך מסיבה לא ברורה לחצה בחוזקה על דוושת הגז ודהרה במהירות אל תוך סניף בנק יהב בעיר, תוך שהיא מנפצת את הזגוגיות בדלתות הכניסה ונעצרת בקרבת הלקוחות הרבים במקום. בתיעוד ממצלמות האבטחה ממקום התאונה ברחוב הנשיא בעיר, נראית בהלתם הגדולה של פקידי הבנק והלקוחות ששהו בסניף לנוכח המכונית שנכנסה במפתיע למקום, עצרה בקרבת התור וכמעט גרמה לאסון כבד. במחלק הבוחנים במשטרת חדרה חוקרים את נסיבות התאונה והנהגת צפויה להיחקר.

לאחר שלחצה על דוושת הגז במקום לנסוע לאחור, התנגשה הנהגת באוטובוס ולאחר מכן נסעה אחורה ופגעה בכלי רכב נוסף. אחרי ההתנגשות השנייה, שילבה להילוך קדמי, עלתה על המדרכה ונעצרה לבסוף רק בתוך סניף הבנק. בדרך נס נפגעה הנהגת באורח קל בלבד ולקוחה נוספת ששהתה בבנק נפגעה גם היא באורח קל. אחת מפקידות הבנק, שבקיר משרדה התנגשה המכונית, קמה שניות בודדות לפני כן ממקומה – וכך ניצלו חייה.

עוד בוואלה! NEWS:
משרד הבריאות: ב"טחינת הנסיך" ידעו על הזיהום 3 שבועות; נגיש תביעה
בצל השביתה בבתי החולים: ליצמן הודיע כי יתנגד להצעת התקציב
ילד בן שבע נתפס במנוע של מתקן ג'קוזי בתל אביב; מצבו אנוש

תיעוד: רכב עולה על מדרכה בחדרה - ומתנגש בחלון של סניף בנק יהב. ספק 500
"זה היה ממש מפחיד". תיעוד התאונה בחדרה/ספק 500

פקידת בנק ששהתה בסניף סיפרה כי לפתע נשמעה חבטה אדירה ונראה כלי רכב בפתח הבנק. "הייתי בטוחה שמדובר באירוע לאומני של דריסה ושתיכף ייצא מישהו מהרכב ויתחיל לירות לכל עבר", סיפרה. "אנשים נשכבו על הרצפה ורצו לחלק הרחוק של הסניף מחשש שיפגעו בהם, לא חלמתי שדבר כזה יכול לקרות. זה היה ממש מפחיד".

בעל עסק שכן אמר כי ראה את כלי הרכב נוסע בצורה מסוכנת כשעמד מחוץ לבית העסק שלו. "ראיתי את הרכב נוסע רוורס בצורה מוזרה תוך שהוא פוגע בשני כלי רכב. הוא נעצר לכמה שניות ופתח בדהירה קדימה לעבר הבנק", שחזר. "רק בנס איש לא נהרג פה, זה היה מחזה הזוי. כלי רכב בלי שום סיבה נוסע בפראות לעבר קבוצת אנשים שחלפה ברחוב ונעצר בתוך בנק, לא ראיתי כזה דבר מימיי. בנס לא היו פה הרוגים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רכב התנגש בבנק יהב בחדרה. עמיחי גורפינקל, ספק 500
"זה היה מחזה הזוי". זירת התאונה ברחוב הנשיא בחדרה, אתמול/ספק 500, עמיחי גורפינקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully