וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, אני מאיים עליך": חברי "הכנופיה הגרוזינית" נאשמים בסחיטה

10.8.2016 / 23:30

שני אחים תושבי אשדוד, המוכרים למשטרה בשל השתייכותם לכנופיה של העבריין בני שלמה, מואשמים שסחטו באיומים אנשי עסקים, רובם עולים חדשים מצרפת. במקרה אחד הם אף תקפו עובדת וגרמו נזקים למקום

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
נאספו די ראיות נגד האחים. בני שלמה, ראש ארגון הפשע/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

"כן, אני מאיים עליך. מה תעשה לי? מה, תלך למשטרה?" - כך אמר אחד משני האחים המוכרים למשטרה כראשי "הכנופיה הגרוזינית", ומטילים את אימתם ברחבי אשדוד, לאיש עסקים בעיר. היום (רביעי) הוגש נגד השניים, תושבי העיר בני 28 ו-26, כתב אישום בגין סחיטה באיומים, תקיפה וגרימת נזק. השניים נעצרו לחקירה בשבוע שעבר שבמהלכה נאספו די ראיות נגדם, שאפשרו את הגשת כתב האישום.

השניים נעצרו במסגרת מאבקה של משטרת ישראל נגד ארגוני הפשיעה ונספחיה הפליליים בערים ועל ידי בלשי היחידה המרכזית. להערכת השוטרים, הכנופיה של השניים משתייכת לארגון הפשע של העבריין בני שלמה. הודות למידע שהתקבל לאחרונה נגד שני האחים, נפתחה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל.

במהלך הפעילות הסמויה עלה כי השניים סחטו באיומים כמה אנשי עסקים בעיר, בדגש על אנשי עסקים עולים חדשים מצרפת. כמו כן, נודע למשטרה כי הם מעורבים במקרה של תקיפת עובדת בעסק שאליו הגיע האח הצעיר, וגרימת נזק במקום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
רק מקרים דחופים יטופלו: כך תיראה השביתה הצפויה במערכת הבריאות
האוצר והחקלאים סיכמו: המכס על ייבוא דגים יופחת, המגדלים יפוצו
החל מהשנה הבאה: ארבע שעות לימוד על יהודי אתיופיה

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
באחד המקרים, הכריחו בעל עסק לקבל אחוזים מרווחיו/אדריאן הרבשטיין

באחד המקרים, על פי חומר החקירה, הגיע אחד האחים אל משרדו של איש עסקים באשדוד וביקש ממנו סיוע כספי בסך מאה אלף שקלים. איש העסקים השיב כי מדובר בסכום גבוה מאוד וכי אין באפשרותו לעשות כן. בתגובה, החל האח לקלל ולאיים: "בן זונה, אני אזיין אותך". כשנשאל מדוע הוא מאיים, השיב: "כן, אני מאיים". לאחר שאיש העסקים הודיע כי הוא יפנה למשטרה, השיב לו הנאשם: "תפנה, אני לא רואה אותם". לאחר מכן, עזב את המקום.

במקרה נוסף, הגיעו השניים אל עסק שבבעלות איש עסקים, עולה חדש מצרפת, וטענו בפניו כי לא מזמן השתחררו מהכלא והמליצו לו לבדוק על אודותיהם באינטרנט. הם הגיעו לבית העסק שלו בדרישה לקבל אחוזים מרווחי העסק. למרות סירובו של בעל העסק, הודיעו לו הנאשמים כי אין לו ברירה, ולכן נאלץ לשלם 15 אלף אירו. לאחר שהעביר את התשלום, ולאחר שנדרש להעביר לידיהם תשלום נוסף באותו הסכום, סגר איש העסקים את העסק באשדוד ונמלט לעיר אחרת בשל החשש מפניהם. בחקירתם, שמר האחד על זכות השתיקה ואילו אחיו מסר גרסאות לחשדות המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully