וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופגים אלימות מילולית ופיזית": רופאים בסורוקה שבתו לשעתיים

9.8.2016 / 17:31

בעקבות הכאת רופא על ידי מלווה של מאושפז, החליטו הצוותים הרפואיים להתכנס במחאה נגד האלימות שמופעלת כלפיהם. מאז תחילת שנת 2016 הוגשו כ-30 תלונות בבית החולים על אלימות כלפי הצוותים

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

רופאי בית החולים סורוקה שבבאר שבע התכנסו היום (שלישי) לאסיפת מחאה נגד האלימות שמופעלת כלפיהם במרכז הרפואי. בזמן האסיפה, שנמשכה שעתיים, שבתו הרופאים מעבודה. "אנחנו סופגים אלימות פיזית ומילולית", מחו עובדי בית החולים בזעם.

האירוע שהוביל לאסיפת המחאה התרחש אתמול, כאשר רופא במחלקה הכירורגית של בית החולים הוכה על ידי מלווה של מאושפז במחלקה הכירורגית. המלווה קילל את הרופא ואת אנשי הצוות במחלקה ולאחר הגעתם של אנשי ביטחון הוא אף סטר לרופא. שוטרים הוזמנו למחלקה, ונגד המלווה הוגשה תלונה, הוא נעצר ונלקח לחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
"מצוקה בלתי נסבלת": מתכוננים לשביתה נרחבת בבתי החולים
הפך לנכה בגלל אבחון לקוי - ותובע 10 מיליון שקל על רשלנות
מחלימה מהפציעה: אשתו של הנרצח מכביש 60 עברה בהצלחה ניתוח ראש

כינסו אנשי צוות בסורוקה לאחר תקרית אלימה מצד מטופל. בני בן סימון
אתמול הוכה אחד הרופאים על ידי מלווה של מאושפז. מחאת הרופאים, היום/בני בן סימון

לפי נתונים של בית החולים סורוקה, מאז תחילת שנת 2016 הוגשו כ-30 תלונות על אלימות פיזית ומילולית כלפי הצוותים הרפואיים בבית החולים. לדברי גורמים בסורוקה, לא מדובר במקרים היחידים, והיו אירועים נוספים שבהם לא הוגשה תלונה.

מהנהלת בית החולים נמסר כי ננקטו מספר צעדים לשמירה על ביטחונם של הצוותים הרפואיים, בין היתר, נוכחות מלווה אחד בלבד לכל חולה בחדר המיון, נוכחות מוגברת של מאבטחים, עידוד הצוותים להגיש תלונה במשטרה וחיזוק שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל.

"כהנהלת בית החולים אנחנו מחויבים להעניק לצוותים סביבת עבודה בטוחה, ומוקיעים בחריפות אלימות מכל סוג שהוא", אמר ד"ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה. "נמשיך לנקוט בפעילות יזומה כדי להפחית ולמנוע מקרי אלימות כלפי הצוותים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בית החולים סורוקה בבאר שבע – אילוסטרציה. בני בן סימון
מתחילת השנה הוגשו 30 תלונות על אלימות כלפי הצוותים. ביה"ח סורוקה/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully